اگر برای گل‌گهر گل اعلام می‌شد، باز گل می‌زدیم تا برنده شویم

امید عالیشاه: حس می‌کنم نماینده 40 میلیون نفر هستم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازوبند کاپیتانی پرسپولیس خیلی سنگین است چون حس می‌کنید نماینده 40 میلیون هوادار هستید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه پس از بازی با گل‌گهر و بالای سر بردن جام قهرمانی دیگری با پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا به هواداران تبریک می‌گویم و خوشحالیم که بانوان محترم هم در استادیوم حضور داشتند. امیدواریم این اتفاق تداوم داشته باشد. البته باید یک گلایه هم کنم چون جایی که بانوان نشسته بودند در شان بانوان کشور ما نیست. می‌شد جایگاهی بهتری به آن‌ها بدهند تا دید بهتری نسبت به بازی داشته باشند اما همین که حضور داشتند ارزش داشت و امیدوارم تداوم داشته باشد.
او با ابراز خوشحالی از برد مقابل گل‌گهر، درباره پیروزی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا و در پاسخ به سوالی در این باره نیز افزود: من فکر می‌کنم بعد از بازی با النصر، طبق صحبتی که با بچه‌ها شد، در قطر توپ را نگه داشته و فوتبال خود را بازی کردیم. از بازی لذت بردیم، چون بچه‌های ما توانایی زیادی دارند، مطمئن باشید وقتی خوب و با اعتماد به نفس کار کنیم، به برد هم می‌رسیم.
کاپیتان پرسپولیس درباره روند خوب خود در این تیم طی دو سال اخیر نیز عنوان داشت: من هر زمان بازی کرده‌ام تمام وجودم را گذاشتم تا مثبت کار کنم. کار تیمی بیشتر به چشم می آید و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
وقتی کاپیتان هستید احساس مسوولیت بیشتری دارید و یک سنگینی خاصی در این بازوبند هست، چون من فکر می‌کنم که نمایند ۴۰ میلیون هوادار هستید و باید تلاش زیادی کنید.
عالیشاه درباره صحنه حساس داوری این بازی نیز خاطرنشان کرد: من صحنه را ندیدم اما شنیدم که بعضی گفته‌اند؛ توپ گل شده است. ما این فرصت را داشتیم که گل دوم را هم بزنیم. حتی اگر بعضی نظرات درست باشد نمی‌شود بگوییم اگر توپ را گل اعلام می‌کردند بازی مساوی می‌شد چون در آن صورت تیم ما حمله می‌کرد و موقعیت گلزنی داشتیم. با این حال ما خیلی دوست داریم که هرچه سریع‌تر VAR به فوتبال ایران بیاید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه