شهاب زاهدی: گل اول را زدم، امیدوارم ادامه داشته باشد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشار برای گلزنی باعث سختی کار می‌شود. این را درک می‌کنم چون مهاجم هستم ولی مهم، عملکرد تیم است که عملکرد پرسپولیس هم خوب است و در مسیر خوبی قرار داریم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شهاب زاهدی در شبی که طلسم برای او شکست تا هم با پرسپولیس جام بگیرد و هم پایش به گلزنی باز شود، اظهار داشت: جا دارد در ابتدا به هواداران تبریک بگویم. از خوشحالی آن‌ها خوشحال هستم. همچنین خوشحال هستم که توانستم در برد تیم سهیم باشم و در نهایت هم جام را بالای سر بردیم.
زاهدی درمورد اینکه به دلیل عدم گلزنی تحت فشار بود، اضافه کرد: حقیقتا این را کاملا درک می‌کنم و متوجه آن هستم. ولی چیزی که همیشه برای خودم اهمیت دارد عملکرد تیم بود. تیم ما در عملکرد به نظرم واقعا خوب بوده چون در لیگ صدرنشین هستیم. در آسیا هم عملکرد خوب و قطعا در مسیر مناسبی قرار داریم.

او ادامه داد: پست من مهاجم است. طبیعی است فشاری وجود دارد که گل بزنم، این فشار باعث سختی کار می‌شود که خداراشکر از این بازی شروع به گلزنی کردم و امیدوارم که ادامه داشته باشد.

زاهدی درباره اینکه چقدر امیدوار است در جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی باشد، عنوان کرد: اولویت اول من حقیقتا باشگاه است ولی هیچ افتخاری به نظرم برای هر فوتبالیست بالاتر از این نیست که پیراهن تیم ملی را بپوشد. قطعا همه تلاشم را می‌کنم که حضور داشته باشم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه