یحیی گل‌محمدی: بدون این سه امتیاز، گرفتن سوپر جام لطفی نداشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون این سه امتیاز، بالا بردن جام قهرمانی سوپرجام برای ما لطفی نداشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از بازی با گل‌گهر که با پیروزی سرخپوشان و ادامه حضور در صدر جدول همراه بود، اظهار داشت: در ابتدا باید درگذشت هنرمندان خاطره انگیز کشورمان، فردوس کاویانی و آتیلا پسیانی را به جامعه هنر و مردم عزیز تسلیت بگویم. از این سه امتیازی که گرفتیم خوشحال هستیم، بازی خیلی سختی بود. البته شرایط زمین نسبت به قبل بهتر شده بود و جا دارد از کسانی که زحمت کشیدند تشکر کنیم. با بهتر شدن زمین، توانستیم بازی نسبتا خوبی انجام دهیم. بدون این سه امتیاز گرفتن جام برای ما لطفی نداشت.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که هست و نمی‌دانیم کی قرار است حل شود، بازیکنان ما خوب بازی می کنند و آن ها سزاوار این مشکلات نیستند. البته این مشکلات دلیل نمی‌شود که کم بگذاریم. می‌دانیم مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند و بحث ما هم خیلی مالی نیست. صحبت بر سر این است که به این تیم اهمیت بدهند و از آن قدردانی کنند. تیمی که 3 جام گرفته یک مقدار بی‌توجهی نسبت به آن دیده می شود. بازیکنان ما در این بازی خوب دویدند و از همه آن ها خیلی تشکر می‌کنم. آن ها برای هواداران بازی کردند. من گاهی اوقات از آن‌ها خجالت می‌کشم و این شرایط لایق بچه ها نیست.
گل محمدی در مورد زمان استفاده از نبیل باهویی مهاجم جدید این باشگاه خاطرنشان کرد: این بازیکن در حال تمرین است اما هنوز به شرایط بازی نرسیده و از این شرایط خیلی دور است. باید در چند دیدار تدارکاتی بازی کند تا شرایط بهتری پیدا کند. او نیاز به زمان دارد و با رسیدن به آمادگی مطلوب می‌تواند به ما کمک کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه