سکوی قهرمانی پرسپولیس در حال آماده شدن

پرسپولیس سال گذشته برای دومین بار در فوتبال ایران، سه گانه قهرمانی در جام‌های سراسری داخلی را رقم زد و امشب (یکشنبه)، روی سکویی خواهد رفت که هم‌اکنون در ورزشگاه در حال آماده کردن آن هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاید اگر اتفاقی که قرار است امشب در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس رقم بخورد، برای هر یک از دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر روی می‌داد، راه‌های منتهی به ورزشگاه آزادی بسته می‌شد از فرط دیدن اتفاق نادری که روی داده است ولی خب پرسپولیس در سال‌های اخیر رفتن روی سکوی قهرمانی را تجربه کرده است. اتفاق امشب نادر است چون تاکنون فقط دو بار اتفاق افتاده است که یک باشگاه ایرانی هر سه جام ممکن در رقابت‌های سراسری کشور، یعنی لیگ کشور، جام حذفی کشور و سوپرجام کشور را از آن خود کند و این اتفاق را هر دو بار پرسپولیس رقم زده است. گو این که در بسیاری از سال‌ها سوپرجامی در کار نبود و در غیر این صورت این برای سومین بار بود که پرسپولیس این سه گانه را از آن خود می‌کرد.
پرسپولیس و گل‌گهر امشب در حالی آماده مصاف با یکدیگر در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس می‌شدند که تعدادی دیگر در بخشی از ورزشگاه در حال آماده کردن سکوی قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران می‌شدند که سرخپوشان ایران روی آن گام خواهند نهاد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه