جشن قهرمانی پرسپولیس در حضور تعدادی از پیشکسوتان

مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی پرسپولیس، امشب با حضور تعدادی از پیشکسوتان و اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به درخواست و پیشنهاد رضا درویش تعدادی از بازیکنان، مربیان و اسطوره‌های پیشین فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، امشب در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت تا مراسم اهدای کاپ سوپر جام فوتبال ایران و جشن قهرمانی که پس از بازی با گل‌گهرسیرجان برپا خواهد بود را از نزدیک نظاره‌گر باشند.
آن ها خود در زمره افتخارساز‌ترین مردان تاریخ فوتبال ایران قرار دارند و امشب شاهد افتخار دیگری برای پرافتخارترین باشگاه فوتبال ایران خواهند بود که بازیکنان با غیرت پرسپولیس فصل گذشته در جریان هر سه جام ممکن آن را رقم زدند.
قرار است بزرگ‌مردانی چون؛ علی پروین، حسین‌علی کلانی، فریدون ممبینی که خود نخستین شماره 7 پرسپولیس بود که علی پروین آن‌را به پیراهن افسانه‌ای باشگاه و فوتبال ایران، بدل ساخت، رضا وطنخواه، حمید درخشان، حمید استیلی، بهروز سلطانی، ضیا عربشاهی و رحیم یوسفی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. تعدادی از پیشکسوتان هم به دلایل مختلف چون کسالت، مسافرت یا برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل داشته‌اند در این برنامه حضور ندارند و البته جای همه قدیمی‌های افتخار آفرین پرسپولیس قطعا در این برنامه خالی خواهد بود. همچنین یاد می‌کنیم از بزرگان و نام آورانی که در میان ما حضور ندارند و هم دوره‌های آن ها امروز چه در زمین مسابقه و چه روی سکوها به نمایندگی از آن‌ها پرسپولیس را همراهی می‌کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه