سه پیروزی و یک تساوی برای تیم‌های پایه

تیم‌های امید و نوجوانان از رقبا فاصله گرفتند

هفته‌ای که گذشت با نتایج خوبی برای تیم‌های پایه پرسپولیس همراه بود. یک پیروزی در دربی در کنار فاصله گرفتن سرخپوشان امید و نوجوان از رقبا در صدر جدول از موفقیت‌های آکادمی باشگاه در رقابت‌های این هفته بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران هفته خوبی را در تمام رده‌های سنی پشت سر نهادند. تیم بزرگسالان جدای از یک پیروزی خوب در لیگ قهرمانان، نمایش در خور توجهی از ارایه یک فوتبال مدرن را در دوحه ارایه کرد. حال و هوای خوبی که از بازی با الدحیل ایجاد شد، در تیم‌های پایه نیز ادامه پیدا کرد.
تیم امید پرسپولیس هفته دوازدهم را با گل دقیقه 90 محمد بادپا برابر تیم نیروی زمینی با پیروزی پشت سر گذاشت تا نُهمین برد را کسب کند و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیکترین رقیب خود، همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.
تیم جوانان پرسپولیس هم با هدایت فرزاد آشوبی این هفته به یک پیروزی شیرین و پر گل مقابل حریف خود دست پیدا کرد. آنها با نتیجه سه بر صفر المپیک اندیشه را مغلوب خود ساختند و در حال حاضر با 18 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارند. در این بازی امیررضا شیخی‌راد دو گل و سید امیر طه حسینی گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.
مهمترین پیروزی تیم‌های آکادمی در این هفته توسط شاگردان حسن خانمحمدی در رده نوجوانان رقم خورد که با پیروزی همراه بود. سرخپوشان نوجوان در حالی به این پیروزی در هفته دوازدهم رسیدند که تا هفته دهم همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته و در هفته یازدهم با کسب تساوی این نوار پیروزی متوقف شده بود. نوجوانان پرسپولیس با این برد اختلاف امتیازات خود با نزدیکترین رقیب را به شش امتیاز رساندند.
و اما تیم نونهالان پرسپولیس در هفته دوازدهم از رقابت‌های نونهالان تهران به تساوی یک بر یک مقابل تیم حامی رضایت داد. در این دیدار، محمد راستی پور برای سرخپوشان گلزنی کرد. این تیم با 14 امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه