برتری پرسپولیس در دربی نوجوانان

تیم نوجوانان پرسپولیس در دیدار دربی پایتخت، حریف سنتی خود را با یک گل مغلوب کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان نوجوان پرسپولیس در دیدار رفت دربی که امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) و در حضور مدیر عامل باشگاه برگزار شد، تیم نوجوانان استقلال را در یک بازی برتر و با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.
رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی، محسن خلیلی، مدیر آکادمی و حسین بادامکی، پیشکسوت پرسپولیس، این بازی را از نزدیک به تماشا نشستند. قبل از شروع بازی، مدیر عامل باشگاه چند دقیقه‌ای با بازیکنان و کادر فنی نوجوانان صحبت کرد تا انگیزه برد برای قرمزپوشان دو چندان شود.
صدرنشین مطلق لیگ نوجوانان مثل بازی های اخیر خود، بازی را خوب شروع کرد و چندین موقعیت عالی را روی دروازه استقلال خلق نمود. مهمترین صحنه آن در دقیقه ۳۰ بازی بود که ماهان حسنعلی‌زاده موقعیت تک به تک را از دست داد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
شاگردان حسن خانمحمدی که تا اینجای کار بدون شکست و با ۱۰ برد و یک تساوی در صدر جدول خودنمایی می‌کردند، برای ادامه این روند و برد در دربی، دست بکار شدند و حملات پی در پی بر روی دروازه استقلال را تدارک دیدند و در دقیقه ۷۵ علیرضا اسکندری با یک توپ ربایی عالی از مدافع استقلال، توپ را در چارچوب دروازه حریف قرار داد تا حملات سرخپوشان به نتیجه بنشیند.
در ادامه، چندین موقعیت گل هم داشتند که تبدیل به گل نشد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه