تشویق ایسلندی هواداران توسط بازیکنان پرسپولیس

پرسپولیس دلتنگ دو چیز بود و در دوحه به آنها رسید. امشب محبوب‌ترین تیم فوتبال ایران، هم یک چمن خوب برای انجام بازی فوتبال زیر پایش داشت و هم تماشاگرانش را بر بالای سرش.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بسیاری اوقات با مشکلات مالی رو به رو بوده است. یکی از مهمترین کمبودها در هفته‌های اخیر، انجام بازی‌های رسمی برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه بود که با توجه به مجموعه شرایط، پیش آمد اما بدون تردید در صدر فهرست خواسته‌های این تیم و باشگاه، دو موضوع مهم بود. یکی زمین فوتبالی خوب در زیر پایشان و دیگری حضور هواداران روی سکوها و بالای سرشان.
پرسپولیس در بازی با الدحیل به این دو خواسته رسید و نتیجه‌اش را با توجه به اتحاد، شجاعت و اعتماد به نفسی که در تیم شاهد بودیم با یک بازی و نتیجه خوب دیدیم.
در پایان بازی البته یک صحنه جالب و دیدنی را شاهد بودیم. بازیکنان پرسپولیس به سمت جایگاهی رفتند که هواداران پرسپولیس آن جا قرار داشتند. این بازیکنان بودند که ابتدا دست‌ها را به نشانه دعوت به تشویق ایسلندی بالا می‌بردند. کاملا هویدا است که چه‌قدر دل‌شان برای تشویق‌های یکدست پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه تنگ شده است. تشویق ایسلندی شروع می‌شود، ولی نمی‌توان گفت این هواداران هستند که تیم را تشویق می‌کنند یا این بازیکنان هستند که هواداران وفادار خود را مورد تشویق قرار می‌دهند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه