حالا نوبت لیگ برتر و استقلال است

یحیی گل‌محمدی: امکان بازی فوتبال باشد، آماده نبرد برای هواداران و ایران هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به الدحیل اجازه ندادیم شکل بگیرد. زمین و شرایط برای فوتبال فراهم باشد، بازیکنان من کیفیت خود را نشان می‌دهند. قابلیت آنها در شرایط سخت پدیدار می‌شود. ما یک گروه خوب و اهل جنگیدن هستیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در شبی که مردانش بازگشت خود به کورس رقابت را با یک نمایش خوب و جذاب فریاد زدند، در کنفرانس خبری پس از مسابقه صحبت‌های خود را با قدردانی از میزبانی الدحیل و تبریک به هواداران آغاز کرد و اظهار داشت: از باشگاه الدحیل بابت میزبانی خوبی که داشتند تشکر می کنم. شرایط تمرینی خوبی برای ما فراهم کردند. در نهایت با توجه به شرایط خوبی که داشتیم، بازی خوبی هم انجام دادیم. به هواداران مان بابت این برد تبریک می گویم. از بازیکنانم تشکر می کنم که با وجود زیر فشار بودن، بازی مهمی را بردند. در بازی اول اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم امتیاز بگیریم. این بازی به همین دلیل اهمیت زیادی داشت. الدحیل از تیم های خوب آسیا است که از بازیکنان و مربیان خوبی هم بهره می برد.
او ادامه داد: ما اجازه ندادیم تیم حریف خودش را پیدا کند و بازی خود را شکل بدهد. ما موقعیت‌های گل دیگری هم داشتیم تا به گل برسیم اما این اتفاق رخ نداد. بازی در نیمه اول متعادل بود اما در نیمه دوم، ما برای بردن بازی کردیم. بچه ها با تمرکز خوب و اراده خوب، بازی خوبی انجام دادند. بازی را مدیریت کردیم و موقعیت هایی هم به دست آوردیم. می توانستیم گل های بیشتری در این بازی بزنیم. برای این برد خوشحال هستیم و حالا باید برای لیگ برتر و در ادامه برای بازی با استقلال تاجیکستان آماده شویم.
گل محمدی عنوان داشت: برای اولین بازی که در لیگ قهرمانان داشتیم، وضعیت زمین بازی و استادیوم آماده نبود و ضرر زیادی کردیم. متاسفانه شرایطی به وجود آمد که تیم ما با نوع فوتبالی که ارایه می‌کند، ضرر کرد. پیامد آن شرایط، اتفاقاتی در بازی افتاد و ترابی و امیری مصدوم شدند. سرلک هم اخراج شد. ما نتوانستیم بعد از اخراج بازیکن‌مان، خود را پیدا کنیم. اگر شرایط برای بازی فوتبال فراهم باشد، بازیکنان من می توانند کیفیت خود را نشان دهند. به این بازیکنان ایمان دارم که در شرایط سخت قابلیت خود را نشان می‌دهند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه