وداع رییس چهار ساله شد

همیشه همین‌طور بود. رفتن‌های ناگهانی او اتفاق تازه‌ای نبود ولی این بار همه چیز فرق می‌کرد. زنده یاد جعفر کاشانی رفت در حالی که ماموریتی را برای پرسپولیس باقی گذاشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صبح عجیبی بود. رییس هیات مدیره پرسپولیس که حکم رییس باشگاه شاهین را هم دارد. عزم رفتن از خانه می‌کند تا دنبال آن افکار بلندش را بگیرد و ناگهان…
دهم مهرماه سال 1398 از روزهای تلخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. ماه مهر باز هم با ما بی‌مهری کرد. جعفر کاشانی استاد رفتن‌های ناگهانی بود. یک روز از مدرسه به خانه می‌رفت که ناگهان به شاهین رفت و از آن جا سر درآورد. روز دیگری هنوز در اوج بود که ناگهان از دنیای بازیگری فوتبال رفت. کارمند وزارت امور خارجه بود و یک روز هم در اوج از دنیای بازی فوتبال خداحافظی کرد و شد دیپلمات. دیپلماتی جسور ولی با سیاست و کیاست.
سال‌ها قبل از این خداحافظی با دوستان نامدار و بدون تکرارش، پرچم پرسپولیس را برافراشتند و شدند نخستین نسل محبوب‌ترین تیم ایران. از محبوب‌ترین تیم آمدند و محبوب‌ترین و برترین تیم ایران را ساختند.
رفتن چهره خوشنام، موجه و موقر فوتبال ایران چهار ساله شد با ماموریتی که به پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها سپرد. این جا باید به باشگاهی تمام عیار بدل شود. آن روز خواهد آمد زمانی که همتی عالی و ملی شکل بگیرد و فوتبال هم به حق خود برسد.
فردا دوشنبه، دوستداران و همبازیان پیشین مرحوم جعفر کاشانی بر سر مزار او در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) حضور خواهند یافت تا نام و یادش را گرامی بدارند. یادش گرامی و روحش شاد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه