سروش رفیعی: برای بازی‌های بعد، خیلی امیدوارانه آماده می‌شویم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی برابر این ستاره‌ها ده نفره بشوید، کار خیلی سخت می‌شود ولی برای بازی‌های بعد خیلی امیدوارانه تمرین می‌کنیم و آماده می‌شویم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی در پایان نخستین بازی سرخپوشان ایران در رقابت‌های این دوره لیگ قهرمانان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل بازیکنان بزرگ النصر داریم. النصر تیمی خوب، پرمهره و فنی است که می‌توانند از هر فرصتی استفاده کنند. متأسفانه بزرگ‌ترین ضربه‌ای که در این بازی خوردیم غیبت هواداران بود. البته کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه هم بود که نمی‌دانم درباره آن چه بگویم. سر فرصت باید گلایه‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهیم.
وی درباره آن چه در جریان بازی اتفاق افتاد، ادامه داد: تا قبل از اخراج میلاد سرلک هم شرایط خوب بود و خوب کار می‌کردیم. برای کارمان برنامه داشتیم اما وقتی مقابل بازیکنان بین‌المللی و بزرگ النصر، 10 نفره می‌شوید، کار خیلی سخت می‌شود. روی اتفاق گل خوردیم و کار سخت‌تر هم شد. با این وجود برای بازی‌های بعد، خیلی خیلی امیدوارانه تمرینات و کارمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم. بسیار امیدوارم که تیم‌ ما شرایطش روز به روز بهتر شود و بتوانیم نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه