تیمی نبودیم که می‌شناختم

امید عالیشاه: هنوز هیچ چیز تمام نشده ولی باید بهتر از این باشیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بچه‌ها گفتم از فوتبال خودتان لذت ببرید. بازی خودتان را بکنید ولی این اتفاق نیفتاد. باید خیلی بهتر از این باشیم ولی هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه در پایان بازی با النصر در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: باید خیلی بهتر از این باشیم. شرایط خوبی نداشتیم. توپ را نگه نداشتیم و پاس ندادیم. آن‌ها هم مثل ما فوتبالیست هستند. از مریخ نیامده‌اند. تیم ما باید خیلی بهتر باشد. بچه‌های ما لیاقتش را دارند و خیلی بهتر از این‌ها هستند اما متاسفانه شرایط ایده‌آل را نداشتند.
وی افزود: امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم خیلی بهتر باشیم. تک تک بچه‌ها می‌دانند شرایط آسیا فرق دارد. باید فوتبال بازی کنیم. در رختکن هم همین را گفتم بازی خود‌تان را بکنید، باختید هم فدای سرتان ولی حداقل از فوتبال لذت ببرید. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. امیدوارم در بازی آینده بتوانیم جبران کنیم.
بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آیا نبود هوادار به تشدید این فرایند منفی منجر شد یا نه، خاطر نشان کرد: قطعا همینطور است. قدرت اول پرسپولیس، هوادارانش هستند و نبود آن‌ها متاسفانه به ما آسیب زد.
عالیشاه در خصوص ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: هنوز چیزی از دست نداده‌ایم. دست و پا بسته هم نیستیم. می‌توانیم جبران کنیم به شرطی که از فردا دوباره شروع به کار کردن کنیم. باید مثل همیشه فوتبال بازی کنیم. امروز آن تیمی که می‌شناختم واقعا نبودیم.
وی در خصوص شرایط زمین که باعث مصدومیت ترابی و کارت اول سرلک شد، گفت: حتی در تیم‌های دیگر هم بودم ندیدم زمین این‌قدر بد باشد. تیم النصر با آن ستاره‌ها به ایران می‌آید که فوتبال بازی کند. شرایط زمین را می‌بینند می‌گویند مزرعه است یا چمن؟
عالیشاه در مورد اینکه رونالدو از شرایط زمین شاکی بود، اظهار داشت: نه تنها او، همه حتی بازیکنان خودی هم شاکی بودند. دیروز زمین را دیدیم هنگ کردیم. مگر چنین چیزی داریم؟ وقتی برای آن‌ها بد است برای ما هم بد است. حتی قبل از آمدن به پرسپولیس، در تیم‌های دیگر هم که بودم ندیده بودم زمین ورزشگاه آزادی اینطور باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه