توضیحات مدیرعامل پرسپولیس درباره سیاست باشگاه در جذب مهاجم خارجی

مدیرعامل پرسپولیس در پایان بازی سه‌شنبه شب سرخپوشان، توضیحاتی را درباره روند و شرایط جذب بازیکن خارجی و جدید پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش در پایان بازی با النصر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالات، اظهار داشت: متاسفانه ترابی را دقیقه 5 بازی از دست دادیم. او برای هر تیمی یک بازیکن تاثیرگذار است. سرمربی تیم مجبور شد تغییر آرایش بدهد. در نیمه دوم هم رفته رفته بر بازی مسلط می‌شدیم که متاسفانه یک بازیکن را هم به دلیل کارت قرمز از دست دادیم. بازی مقابل یک تیم منسجم و خوب مثل النصر با یک بازیکن کمتر، مشکلاتی را برای هر تیمی به وجود می‌آورد. متاسفانه دو گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه نبود مهاجم احساس شد و گل‌محمدی هم اعلام کرده مهاجم خریداری شده مدنظرش نبوده، گفت: ترابی آسیب دید، زاهدی هم در ارنج اصلی نبود. روشی که سرمربی برای این بازی انتخاب کرده بود شاید اگر آن مهاجم سرحال بود به برنامه تاکتیکی گل محمدی نمی‌خورد ولی مهاجمی که آوردیم سرماخورده و تحت درمان است. از دیروز بهتر شده و ان شاا… ظرف چند روز آینده به تیم ملحق می‌شود.
وی افزود: تیم مقابل هم تیم بزرگی بود. مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان دنیا در این تیم بودند. اگر قرار است یک مهاجم ایده‌آل بیاوریم باید از همه مهاجمان ما بهتر باشد. مهاجم ایرانی که نیست، خارجی هم گل‌محمدی چندنفر را انتخاب کرد. هیچکدام هم زیر یک میلیون و دویست هزار دلار نبودند. از آنجا که باید سقف را رعایت کنیم و نباید بیشتر هزینه کنیم، نمی‌توانستیم چنین مهاجمانی را بگیریم. یا باید سقف را رعایت می‌کردیم یا باری به هرجهت کار می‌کردیم. یعنی مهاجمی گران را می‌گرفتیم و فردا معضلاتی مانند کمیته انضباطی و کسر امتیاز را داشتیم. به همین خاطر مهاجمی را انتخاب کردیم که به سقف قرارداد بخورد.
درویش در مورداینکه اگر قرارداد نبیل باهویی قطعی شود، باشگاه از سقف عبور نمی‌کند؟ گفت: نه، بر اساس سقف محاسبه کردیم.
مدیرعامل پرسپولیس درباره مباحث مطرح شده مبنی بر این که سرمربی تیم اعلام کرد مهاجم جذب شده مد نظر وی نبوده است، عنوان داشت: بله سرمربی، مهاجمانی در نظر داشت ولی بر اساس سقف تعیین شده امکان جذب آنها نبود. باید بر اساس سقف یک گزینه انتخاب می‌کردیم. این موضوع را با وی نیز مطرح کردیم. اگر بالاتر از این هزینه می‌کردیم که نمی‌شد. پس باید بر اساس سقفی که داشتیم بازیکن جذب می‌کردیم که این کار انجام شد. آقای گل‌محمدی هم به ما گفتند مهاجمی که می‌خواهند باید سطح بالاتری داشته باشد که جذب چنین موردی هم با این سقف امکان‌پذیر نبود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه