لیگ قهرمانان آسیا؛

یحیی گل‌محمدی: قول می‌دهم، تا آخرین نفس می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط موجود و محدودیت‌ها می‌توانم یک قول به هواداران بدهم. این که تا حد نهایت سخت کار کنیم و تا آخرین نفس بجنگیم و مرحله به مرحله جلو برویم ببینیم تا کجا پیش می‌رویم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی هنگام ورود اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به ورزشگاه آزادی درباره بازی با تیم النصر، اظهار داشت: با توجه به این که در گروه سختی قرار داریم مهم است که در بازی‌های خانگی به پیروزی برسیم. مهمترین هدف ما گرفتن سه امتیازهای بازی‌های خانگی است.
وی ادامه داد: مسابقه با النصر، بازی سختی خواهد بود. باید دوندگی و جنگندگی بالا داشته باشیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تا آخرین نفس برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم.
سرمربی سرخپوشان ایران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط موجود، پرسپولیس می‌تواند در این دوره به فینال برسد، افزود: هر سالی که می‌گذرد کار برای باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان، سخت‌تر می‌شود. باشگاه‌های دیگر کشورهای آسیایی سرمایه‌گذاری و هزینه‌های سرسام‌آور انجام می‌دهند و در نقطه مقابل محدودیت‌های اعمالی در فوتبال ایران بیشتر شده است که در پی آن باشگاه‌ها نتوانستند نقل و انتقالات مد نظر خود را انجام بدهند. با توجه به شرایط و محدودیت می‌توانم یک قول به هواداران بدهم. این که تا حد نهایت سخت کار کنیم و تا آخرین نفس بجنگیم و مرحله به مرحله جلو برویم ببینیم تا کجا پیش می‌رویم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه