بیرانوند درون دروازه در تمرین آخر

آخرین بررسی، امشب یا فردا

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با النصر را انجام داد که در جریان آن علیرضا بیرانوند درون دروازه ایستاد تا شرایط او مورد ارزیابی قرار بگیرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین پایانی خود برای بازی با النصر را امروز در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که 60 دقیقه به طول انجامید.
این تمرین در 15 دقیقه ابتدایی با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد که در جریان آن سرخپوشان به راندو در سه گروه پرداختند. پس از آن نیز بعضی برنامه تاکتیکی مورد نظر کادر فنی انجام شد. مهمترین اتفاق در این تمرین حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه بود.
او که در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار آسیب‌دیدگی شد، در این مدت برنامه درمانی، فیزیوتراپی و بعضی تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی و فنی دنبال کرد و بعد از معاینات، امروز برای ارزیابی بیشتر آخرین وضعیت، درون دروازه ایستاد. آخرین بررسی ها درباره شرایط او نیز امشب یا صبح فردا (سه‌شنبه) انجام خواهد شد.
پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) از ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و از روز نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان میزبان تیم فوتبال النصر عربستان خواهد بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه