لیگ قهرمانان آسیا

گل محمدی: پرسپولیس مَرد روزهای سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: النصر فقط رونالدو نیست و باید بتوانیم تیم حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنترل خودمان داشته باشیم. پرسپولیس مَرد روزهای سخت است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ابتدا به تیم النصر با تمام ستارگانش خوش‌آمد می‌گویم که به ایران آمده‌اند. در هر صورت خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این بازی بزرگ باشیم و ناراحتیم از این بابت که این بازی بزرگ بدون تماشاگر است، به خاطر اتفاقاتی که از قبل افتاده و تیم ما محروم است که باعث تأسف است. خیلی دوست داشتیم که این بازی با حضور هواداران برگزار شود و جای‌شان فردا خالی است. می‌توانستیم در حضور ده‌ها هزار هوادار بازی بهتری ارائه کنیم، هواداران انگیزه بیشتری به ما می‌دادند اما نتاسفانه این اتفاق نیفتاد.
وی ادامه داد: بازی با النصر اولین بازی گروهی ما در لیگ قهرمانان است. در گروه سختی هم قرار داریم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم با توجه به بازیکنان بزرگی که در تیم حریف حضور دارند باید آن ها را از مدعیان اصلی قهرمانی رقابت‌ها بدانیم. از سوی دیگر، پرسپولیس نشان داده است که تیم روزهای سخت است و در روزهای سخت توانست نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا در سال‌های اخیر نشان دهنده این امر است آن هم با توجه به شرایط و امکانات محدودی که داریم. امیدواریم مسابقه فردا هم بازی خوبی باشد. النصر بازیمنان با کیفیتی دارد. باید از فضاها خوب استفاده کنیم و حریف را تحت فشار داشته باشیم تا نتواند از موقعیت‌ها استفاده کند.
سرمربی سرخپوشان ایران اضافه کرد: تمرینات خوبی داشته‌ایم. بازیکنان با انگیزه بالایی کار کردند و امیدواریم که بتوانیم به سه امتیاز خانگی دست پیدا کنیم. به بچه‌ها هم گفته‌ام که اگر می‌خواهیم از گروه‌مان بالا بیاییم باید در بازی‌های خانگی خوب عمل کنیم. هدف نخست ما برای بازی با النصر هم گرفتن سه امتیاز است و باید با تمرکز بالا به این رقابت برویم.
وی در خصوص تقابل خودش با رونالدو و برنامه مهار این بازیکن گفت: خوشحالیم رونالدو که بازیکن افسانه‌ای فوتبال به حساب می‌آید به ایران آمده است. مهار او سخت است اما فقط رونالدو نیست، آنها بازیکنان شاخص دیگری هم دارند. به بچه‌ها گفتم که باید دفاع تیمی خوبی داشته باشیم. باید دفاع فشرده داشته باشیم. شک ندارم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. این بازیکنان اگر فضای زیادی نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.
یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: از آن طرف پرسپولیس هم نشان داده، مرد روزهای سخت است و در شرایط سخت همیشه نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم بازی فردا برای ما خوب باشد. می‌دانیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد که می‌تواند از لحظات به خوبی استفاده کند.
سرمربی پرسپولیس درمورد حواشی مخرب یا مثبت ورود النصر و هجوم هواداران به هتل محل اقامت این تیم گفت: با هر اتفاقی فکر نمی‌کنم انگیزه بچه‌ها کم شود. ستارگان و نوابغ فوتبال به ایران آمده‌اند و باید از افرادی که سبب شدند آنها به آسیا آمده و الان در ایران بازی‌ می‌کنند و باعث ایجاد شور عشق و انگیزه در بین جوانان آسیایی و ایرانی شدند تشکر کنیم‌. این اتفاق کار ارزشمندی است. برخی بازیکنان ما نیز با این چهره‌ها بازی کرده‌اند و می‌دانند باید خیلی انگیزه داشته باشند. این اتفاق از لحاظ ذهنی نمی‌تواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد و سبب ایجاد انگیزه می‌شود.
گل محمدی در مورد شرایط چمن زمین ورزشگاه آزادی، گفت: هنوز چمن را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم در دو، سه هفته اخیر کارهای خوبی انجام شده است. روز گذشته نیز با مسئول چمن صحبت کردم و خودش می‌گفت زمین خوب است‌‌. هنوز شرایط زمین را ندیده‌ام اما امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه