پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس بمناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، ایام رحلت جانگداز سیدالمرسلین حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: این روزها نه فقط جهان اسلام و عالم بشری، بلکه همه گیتی در سوگ هستند. تمام خلقت در عزای از دست دادن رسولی است که آخرین پیام‌آور از خالق یکتا است و کلام خدا را آن گونه جاری کرد که تا ابدیت چراغ راهنمای بشر باشد. چراغی که دل‌ها و جان‌ها را روشنی می‌بخشد و قرآن معجزه‌ای شد برای تمام طول تاریخ که حجت را به همگان تمام کند تا روزی که به خواست و اراده الهی حجتش قدم بر چشمان منتظران بگذارد و دنیا به دستان با درایت و نفس بر حق آل محمد (ص) قائم بر عدال الهی گردد که جهان گستر خواهد شد.

28 صفر از راه می‌رسد، سنگینی آن بر دل‌ها مستولی شده است و آرام نمی‌گیرد مگر به یاد حق تعالی. روزی که آسمان‌ها از عروج فرستاده‌ای لرزیدند که پیش از آن به معراج رفته بود. درهای وحی بسته شد اما حضرتش پنجره‌ای را رو به بشریت گشود که همواره رحمت الهی از آن جاری است و پس از آن دوازده چراغ و هادی آمدند تا غبار جهل و غفلت بشری آیینه دل‌های عاشق و حق جو را مات نسازدو چه بهت‌آور که در چنین روزی یکی از این چراغ‌ها با مکر، حیله و ناجوانمردی از دنیای ما رخت بر می‌بندد. بزرگواری که در میان سلسله با کرامت اهل بیت، «کریم» خوانندش و شهادت مظلومانه‌اش آغاز حکایت رستاخیز گونه عاشورا و کربلا شد تا شاید انسان‌ها مسیر حق و عدالت و آزادگی را بیابند.

سالگرد شهادت امام مهرپرور، پناه غریبان و درماندگان، حضرت امام رضا (ع) که در ایران منزل‌گاه عشق شد و وقتی ارادت به حضرت علی (ع) در خانه دل مردمانش جای گرفت و خورشید معرفت، آن زمان که هشتمین ستاره پر فروغ امامت و ولایت آن را به قدم‌های مبارک خویش مزین و متبرک ساخت تا امروز بارگاهش نگینی در میان خیل عظیم دوستداران اهل بیت و ائمه اطهار باشد، تسلیت باد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همین مناسبت رحلت حضرت ختمی مرتبت، پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها، مظهر عقل و تدبر و درک، سیدالمرسلین رسول اکرم (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبرش کریم اهل بیت، فرزند رشید حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را به عموم مسلمانان جهان، خصوصا ملت ایران و بویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه