دوره‌‌های بدنسازی و روانشناسی در مدرسه فوتبال رسمی پرسپولیس

فوتبال آموزان مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس از امکانات و آموزش‌هایی مشابه آن چه تیم‌های پایه باشگاه از آن بهره‌مند هستند چون دوره‌های بدنسازی و روانشناسی بهره‌مند خواهند بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ترم تابستان تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس که زیر نظر مربیان حرفه‌ای آکادمی باشگاه قرار دارد، رو به پایان است و ثبت نام برای ترم پاییز آغاز شده است.
باشگاه پرسپولیس از تابستان جاری برای اولین بار اقدام به راه‌اندازی مدرسه فوتبال زیر نظر باشگاه کرده است و از این رو آموزش‌ها و فعالیت‌های این مدرسه زیر نظر مربیان حرفه‌ای قرار دارد که هدایت و مربیگری تیم‌های پایه باشگاه را برعهده دارند. این مساله باعث شده است ضمن بالا رفتن کیفیت آموزش متناسب با سن فوتبال‌آموزان، امکان استعدادیابی برای ارتقای فعالیت در سطح تیم‌های پایه نیز فراهم باشد که از امتیازات ویژه و خاص این مدرسه است.
در مدرسه فوتبال پرسپولیس در کنار توجه به آموزش فوتبال به ارتقای شرایط بدنی و روانی فوتبال‌آموزان نیز توجه شده است که امری مهم در افزایش کیفی فوتبال است. از این رو در کنار زمین فوتبالی که میزبان مسابقات لیگ‌برتر تهران است، امکاناتی چون سالن بدنسازی نیز در اختیار این مدرسه قرار دارد. همچنین با توجه به اهمیت مسایل روحی، روانی و انگیزشی، جلسات مشاوره روانشناسی گروهی نیز با حضور کارشناسان این حوزه در دستور کار این مدرسه قرار دارد.
شایان ذکر است؛ علاقمندان به عضویت در مجموعه پرسپولیس برای ثبت‌نام در این مدرس فوتبال می‌توانند عدد ۶ را به شماره ۲۰۰۰۶۶۶۶ ارسال کنند. یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۴۳۵۲۵۲-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه