نشان داده‌ایم پرسپولیس یکی از قدرت‌های قاره است

یحیی گل‌محمدی: رقبای آسیایی امکانات زیاد دارند، ما محدودیت‌های زیاد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید حکایت ما با رقبای آسیایی حکایت فیل و فنجان شود. با هزینه‌های آن‌چنانی مخالف هستم ولی آن ها امکانات زیاد دارند و ما محدودیت‌های زیاد!

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از بازی با فولاد خوزستان که با پیروزی سرخپوشان همراه بود، در نشست خبری اظهار داشت: با انرژی بالایی که به مسابقه آوردیم، این بازی را بردیم. برای ما، این بازی راحت نبود. فولاد مهره‌های خوبی دارد. نتایج خوبی در هفته‌های قبل نگرفته بودند ولی انگیزه‌های خوبی داشتند تا در این بازی امتیاز بگیرند. بچه‌های ما خیلی دویدند تا فضاها را پر کنند. پر کردن این فضاها سخت بود. موقعیت‌هایی هم در جریان بازی داشتیم و از فضای پشت آنها توانستیم استفاده کنیم.
وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با مشکلات زیادی که دارند برای برد راهی زمین شدند. در زمین حریف، کار سخت بود، اما توانستیم 2 گل بزنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون زحمات زیادی کشیدند. برد سختی بود اما این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. آماده حضور در آسیا می‌شویم چون آوردگاه سختی است. شاید در فیفا دی برخی از بازیکنان در تمرینات نباشند و این کار را سخت‌تر هم می کند اما تلاش می کنیم بازی های خوبی انجام دهیم.
سرمربی پرسپولیس در ارتباط به هجمه‌هایی که در روزهای گذشته متوجه او شد، تصریح کرد: در هر صورت شاید به خاطر این بود که از حق فوتبالیست‌ها دفاع کردم. توهینی نکردم که به کسی بر بخورد. گفتم که ما با سختی به اینجا رسیدیم. از بچگی در آسایش نبودیم. بدون کفش روی آسفالت داغ بزرگ شدیم. هم کار می‌کردیم، هم درس می‌خواندیم و هم فوتبال بازی می‌کردیم. همه کسانی که به جایی رسیدند از زحمات خودشان بود. آویزان کسی نبودیم و نان بازوی خودمان را خوردیم. درباره این چیزها حرف زدم، اما دوستان به خاطر حمایت از همدیگر صحبت‌های غیر واقعی مطرح کردند. راجع به مسائل فنی کسی حرفی نمی‌زد، اما روی حواشی خودشان دامن می‌زنند. به هر حال، به این چیزها فکر نمی‌کنیم.

گل‌محمدی درباره شرایط تیم النصر عربستان، حریف پرسپولیس در آسیا و هزینه‌هایی که انجام داده است، افزود: کسی نگفته نمی‌توانیم این تیم‌ها را ببریم. ما برای بردن و پیروزی می‌جنگیم. یکی از قدرت‌های آسیا ما هستیم و این موضوع را نشان دادیم، اما بحث امکانات و شرایط نابرابر است که از این طرف بام افتاده‌ایم. به سمتی می‌رویم که سال به سال امکانات ما کمتر می‌شود. وضعیت ورزشگاه‌ها عجیب شده است. بلیت فروشی نداریم، تماشاگران نمی آیند و … این اتفاقات و چیزهایی که گفتم در فوتبال ایران رعایت نمی‌شود. انتظار نداریم شرایط ما با رقبا یکی باشد. خود من مخالف هزینه‌های آن‌چنانی در لیگ عربستان هستم اما طوری نشود این طرف را از دست بدهیم تا شرایط نابرابر شود. داستان فیل و فنجان نشویم. آنها امکانات زیادی دارند اما ما محدودیت های بیشتری داریم.
گل‌محمدی درباره توهین به فوتبالی‌ها اظهار کرد: هر مربی و بازیکنی که برای مردم و کشورش زحمت کشیده باید مورد احترام قرار گیرد. نمونه آن علی دایی است که عزیز مردم است و نام او از ذهن مردم پاک نمی‌شود. هیچ‌کس نمی‌تواند چند سال بعد بگوید دایی اسطوره این کشور نبوده است. به پیشکسوتان اهمیت داده نمی شود و بعضی‌هایشان حتی برای یک زندگی معمولی کار سختی دارند. نباید آن‌ها و اسطوره‌ها را از یاد ببریم.
سرمربی پرسپولیس درباره تجلیل از او قبل از بازی ادامه داد: از مسؤولان خوب و حرفه‌ای فولاد تشکر می‌کنم.اگر 2 باشگاه حرفه‌ای در زمینه ساختاری و توجه به تیم‌های پایه داشته باشیم، قطعا یکی از آنها فولاد خوزستان است. افتخار داشتم چند سال در این باشگاه کنار مردم خوب اهواز باشم. این خاطرات را فراموش نمی‌کنم و از آنها قدردانی می‌کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه