امروز فرهنگ خوب هواداری را دیدیم

یحیی گل‌محمدی: حریف خطرناکی را کنترل کردیم، به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتور می‌تواند قهرمان شود. تیم جوان و خطرناکی است ولی ما اراده برد داشتیم و آنها را خوب کنترل کردیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. پرسپولیس را رها کرده‌اند، امیدوارم با حمایت بیشتر هواداران این نتایج را ادامه بدهیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در پایان پیکار با تراکتور که به دومین پیروزی فصل منجر شد، اظهار داشت: بازی خیلی جذابی را برگزار کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. جو ورزشگاه عالی بود. از هوادارانی که حضور داشتند هم تشکر می‌کنم. امروز شاهد فرهنگ خوب هوادارای بودیم. از همه تماشاگران تشکر می‌کنم. بازی امروز جاندار بود و به گل هم رسیدیم.
وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی ساختیم. بازی سختی داشتیم اما خوب بازی کردیم. به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. با وجود مشکلاتی که دارند و به آنها توجه نمی‌شود اما سه امتیاز با ارزش گرفتند. بازی سختی بود چون تراکتور تیم جوان و خطرناکی است. بازیکنان فنی خوبی دارند اما ما امروز اراده برد داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم. نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم. به بازیکنانم درود می‌فرستم و امیدوارم این نتایج را ادامه دهیم. البته سختی‌هایی در تیم وجود دارد. امیدوارم با حمایت بیشتر هواداران راه را بهتر ادامه دهیم.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از همه بچه‌های فنی و کادر فنی تشکر می‌کنم. نتیجه گرفتن محصول یک کار جمعی است. شناخت خوبی از حریف داشتیم. تراکتور یک بازی کرده بود اما این تیم را خوب آنالیز کردیم. تراکتور تیم پرمهره‌ای است. تعویض‌های این تیم را دیدیم و آنها مدعی قهرمانی هستند. این تیم می‌تواند این اتفاق مهم را رقم بزند. خمز تاثیر خوبی در این تیم به وجود آورد و بازیکنان خوبی جذب کرد. هر دو تیم امسال و پارسال خیلی خطرناک بودند. نمی توانم مقایسه کنم اما این تیم بازیکنان خوبی دارد. هر تیمی به آن‌ها فرصت بدهد دچار مشکل می‌شود. بازیکنان من امروز به خوبی بازیکنان تراکتور را کنترل کردند و موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص نحوه بازی تیمش افزود: ما دوست نداریم توپ دست حریف باشد. البته وقتی یک گل جلو باشید، تیم ناخودآگاه عقب می‌کشد. ما روی ضد حمله موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امروز دفاع تیمی خوبی داشتیم. از جلو به خوبی پرس کردیم و در نیمه دوم این کار را انجام دادیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان با توجه به سرمایه‌گذاری در کشورهای منطقه، عنوان داشت: تیم‌های عربستانی یک جورهایی در حال فاصله گرفتن از فوتبال آسیا هستند. آن‌ها به سمتی می‌روند که احساس می‌کنیم برای آسیا نمی‌جنگند و هدف‌های بزرگتری دارند. این نگاهی است که شاید اغراق بیشتری داشته باشد. آنها هدف‌های خودشان را دارند. تیم‌های عربستانی و قطری هزینه‌های زیادی می‌کنند اما برای ما با قوانین جدید نسبت به گذشته محدودیت‌های بیشتری وجود دارد. مشکلات مالی زیاد است. در 7 سال اخیر 6 بار قهرمان ایران شدیم اما این وضعیت باشگاه ما است. پاداشی از فدراسیون داده نشد و امکاناتی هم نگرفتیم. این تیم رها شده است و توجهی به آن نمی‌شود. باید با حریفانی تا بن دندان مسلح بازی کنیم.
گل محمدی در پایان گفت: یکسری مسائل را نمی‌شود گفت چون نمی‌خواهم با آبروی باشگاه بازی کنم. امسال هیچ دریافتی نداریم. از دو سال قبل طلب داریم. اگر در آسیا موفقیت می‌خواهیم همه باید کمک کنند. 20 روز دیگر زمین تمرین ما از بین می‌رود و زمین تمرین نداریم. نمی‌شود وارد جزییات شد اما بازیکنانم توجه بیشتری می‌خواهند. چرا پرسپولیس، سپاهان، استقلال یا تراکتور دنبال بازیکنان چند میلیون دلاری نمی‌روند؟ اگر لیگ ما حرفه‌ای است باید اسپانسرهای خوب، حق پخش و … وجود داشته باشد. دیدگاه ما حرفه‌ای نیست و هدف اصلی برگزار کنندگان، تمام شدن بازی‌ها در هر فصل است. در این 7 سال، 6 قهرمانی فقط در لیگ آوردیم اما هزار تومان پاداش نگرفتیم. منبع درآمدزایی نداریم. مشکلات زیادی در فوتبال ایران است. بارها گفته شده اما توجهی نمی‌شود. نگاه حرفه‌ای و سرمایه‌ای در فوتبال ایران نداریم. استعدادهای خوبی داریم. هواداران خوبی داریم. 70 هزار نفر یا نزدیک به 100 هزار نفر برای یک بازی به ورزشگاه می‌آیند. این سرمایه بزرگی است تا تیم‌ها را قوی کنیم ولی نگاه کلانی به ورزش وجود ندارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه