مرور برنامه بازی با تراکتور در حضور فرشاد آقای گل

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب دو بازیکن جوان و با حضور تمام قد دیگر بازیکنان، برنامه‌های تاکتیکی بازی با تراکتور را در تمرین امروز (دوشنبه) مرور کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی، امروز مردانش را در یکی از مهمترین جلسات تمرینی برای بازی با تراکتور هدایت نمود.
این تمرین به مدت 65 دقیقه، در ورزشگاه شهید کاظمی و در غیاب دو بازیکن جوان و مصدوم، علیرضا خدادادی و علیرضا عنایت‌زاده برگزار شد. سایر بازیکنان تیم با تمام توان و بدون مشکل برنامه‌ها را دنبال کردند.
این تمرین یک میهمان ویژه هم داشت. فرشاد پیوس که برای فصل پیش رو هدایت سرخپوشان گیلان یعنی سپیدرود رشت را برعهده دارد تا بار دیگر تیمی را به دسته بالاتر صعود دهد. در جریان این حضور ضمن گپ و گفت گرم با اعضای کادر فنی و بازیکنان برای آن ها در رقابت‌های فصل جاری آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.
تمرین امروز بعد از گرم کردن، به پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی اختصاص داشت که پرسپولیس آن را شگرد دارد. پس از آن راندو در سه گروه انجام شد. حمله به دروازه و مرور برنامه‌های تاکتیکی با توجه به آنالیزها از بازی تراکتور نیز از دیگر بخش‌های این تمرین بود. سرمربی در این بخش با تذکرهای خود، از بازیکنان می‌خواست برنامه را آن گونه که خواسته شده است اجرا کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه