عرضه کیت هواداری پرسپولیس با قیمت‌های نازل‌تر

عرضه و فروش کیت هواداری پیراهن پرسپولیس با قیمت‌های متفاوت و نازل‌تر از کیت اصلی به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شرکت مجید، تولید کننده انحصاری البسه ورزشی پرسپولیس، عرضه البسه ورزشی و کیت مورد استفاده تیم فوتبال پرسپولیس را در فروشگاه‌های خود آغاز کرده است. هوادارانی که تمایل به در اختیار داشتن کیت‌هایی که هم اکنون در تیم فوتبال پرسپولیس مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارند، می‌توانند به سایت یا فروشگاه‌های این شرکت مراجعه کنند که البته در جریان خرید از تخفیفات ویژه هم بهره‌مند خواهند شد.

و اما مژده به هواداران این است که مانند تمام باشگاه‌های مطرح دنیا و آن‌چه در دیگر کشورها مرسوم است، پیراهن‌های اصلی پرسپولیس با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های شرکت مجید در رده‌های مختلف کیفی و قیمتی، تولید و عرضه خواهد شد تا دسترسی به آن برای اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر باشد. بر این اساس پیرو اطلاع‌رسانی‌هایی که پیش از این صورت گرفت، کیت‌های هواداری نیز به زودی با قیمت‌های متفاوت و نازل‌تر روانه بازار خواهد شد و در دسترس هواداران پرسپولیس خواهد بود.
بر اساس توافق دو طرف، باشگاه پرسپولیس به صورت انحصاری مسوولیت و امتیاز فروش کیت هواداری را در اختیار دارد. برای این منظور بخش فروش اینترنتی در سایت کنونی باشگاه برای عرضه این محصولات و دیگر اقلام هواداری، راه‌اندازی خواهد شد. همچنین در حال بررسی هستیم که برای تسهیل خرید توسط هواداران، کیت هواداری را در دو رده قیمتی عرضه کنیم تا هواداران بتوانند حتی با کمتر از یک چهارم قیمت کیت مورد استفاده تیم، صاحب پیراهن با کیفیت پرسپولیس، با همان طراحی و رنگ‌بندی بشوند. محصولاتی که نسبت به رده قیمتی، کیفیت غیرقابل رقابتی با اجناس فیک بازار خواهد داشت.
گفتنی است؛ همواره پیراهن‌های فیک، با متریال نامناسب و غیر قابل تشخیص برای عموم به صورت غیرقانونی و توسط تولید کنندگان غیر رسمی روانه بازار می‌شود که در حکم سرقت از دارایی‌های مادی و معنوی باشگاه پرسپولیس است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه