کنعانی‌زادگان: امیدوارم هواداران در بازی بعدی پرسپولیس حضور داشته باشند

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: بخشی از ورزشگاه می‌تواند میزبان تماشاگر باشد. امیدوارم بازی‌های بعدی ما جایی برگزار شود که هواداران باشند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان که چهارشنبه شب، نخستین بازی رسمی خود در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان را انجام داد، پس از این پیکار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه امتیاز را گرفتیم، برنده شدیم و امیدوارم لیگ را همین گونه ادامه بدهیم و کلین‌شیت‌هایمان ادامه داشته باشد.
وی در مورد بازگشت به پرسپولیس خاطرنشان کرد: به عشقم برگشتم همه این را می‌دانند. 80 درصد دلیل بازگشتم به پرسپولیس به خاطر هواداران بود. دلم تنگ شده برای هواداران ولی انگار می‌گویند تا نیم فصل باید بدون تماشاگر بازی کنیم! کاش بازی‌های ما را در شهر دیگری مثل مشهد یا هر شهر دیگر برگزار کنند اما با حضور تماشاگران مسابقه برگزار شود. این هواداران همواره پشت ما بوده‌اند و در سرما و گرما ما را حمایت کرده‌اند.
مدافع پرسپولیس در مورد سکوهای خراب ورزشگاه گفت: شاید در جایگاه ویژه سکوها خراب باشد اما در این سوی ورزشگاه می‌توانند 10 هزار تماشاگر یا بیشتر بیایند.
کنعانی‌زادگان در مورد صحبت‌های او و بیرانوند در جریان مسابقه، افزود: من و بیرانوند همیشه به هم روحیه می‌دهیم چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی. امیدوارم همه موفق باشند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه