نمی‌دانم در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان درباره ورزشگاه، چه باید بگویم

افشین پیروانی: امیدوارم بازی بعدی ما در ورزشگاه آزادی با هواداران باشد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته سوم در ورزشگاه آزادی بازی خواهیم کرد ولی ان‌شاءالله با تمهیداتی که از سوی مسوولین اندیشیده می‌شود، آن بازی با حضور تماشاگران باشد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی سرخپوشان در روز نخست لیگ که تحت الشعاع عدم حضور هواداران پرسپولیس بود، اظهار داشت: با یک روز تاخیر روز خبرنگار را تبریک می‌‌گویم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید. بازی اول همیشه سخت است اما خدا را شکر توانستیم ببریم. گلایه ما بابت نبود هواداران‌مان است‌.
وی افزود: باید چند روز دیگر به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا بروم و فقط مانده‌ام که آنجا باید بگویم در چه استادیومی می‌خواهیم بازی کنیم. بازیکنان بزرگی که به لیگ قهرمانان آمده‌اند چگونه می‌خواهند به این استادیوم بیایند. البته به نسبت گذشته تغییراتی کرده و دست‌شان هم درد نکند اما می‌خواهم بگویم چرا در این چند سال کاری نکردند.
مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد: واقعا جای تاسف است. الان هم حرف بزنیم به یک عده برمی‌خورد. اصلاً قشنگ نیست تیمی که در سال گذشته سه جام داشته است در بازی افتتاحیه لیگ حرفه‌ای‌اش فقط خبرنگاران تماشاگر بازی‌اش باشند. اصلا این تصمیم منطقی نبود‌. انرژی و یکی از قوای اصلی ما، هواداران هستند. به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران، بیشترین تاثیر منفی از عدم حضور تماشاگران هم برای ما است. لطف کنند و تمهیداتی بیندیشند تا بتوانیم از بازی‌های بعدی مثل سایر شهرهای پرجمعیت، ما هم طرفداران را کنار خود داشته باشیم.
پیروانی در مورد اینکه علیرضا بیرانوند مدعی شده پرسپولیس از هفته سوم و بازی با ذوب آهن دیگر در ورزشگاه آزادی بازی نمی‌کند و حتی درخواست کرد این مسابقه را به شهرستان ببرند تا با حضور هوادار باشد، عنوان کرد: بچه‌ها اگر صحبتی کردند و تصمیمی گرفته‌اند جمعی بوده زیرا هواداران را دوست دارند اما اطمینان داشته باشید بازی بعدی را در همین ورزشگاه آزادی اما ان‌شاءالله در کنار هواداران برگزار می‌کنیم.
وی در مورد برتری مقابل آلومینیوم گفت: همیشه بازی اول سخت است اما خدا را شکر توانستیم برنده شویم.
مدیر تیم پرسپولیس در خصوص انتقاد بازیکنان این تیم بابت اهدا نشدن کاپ سوپرجام، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این جام را به ما می‌دهند.
وی در این باره در گفتگو با سایت باشگاه اضافه کرد: امیدوارم این جام را در همین بازی‌های پیش رو در حضور هواداران و تماشاگران به ما بدهند. تمام لذت قهرمانی با پرسپولیس برای همه ما و بچه‌ها این است که شادی و رضایت هواداران را ببینیم. هواداران صاحب اصلی قهرمانی‌ها و افتخارات پرسپولیس هستند و حق دارند لذت مراسم اهدای جام را ببرند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه