بازی‌های ما را به جایی ببرید که هواداران باشند

علیرضا بیرانوند: دیگر نمی‌خواهیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم

دروازه‌بان شماره یک فوتبال ایران گفت: دیگر دوست نداریم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. نه تماشاگران هستند و نه چمن خوبی دارد. از آقای درویش می‌خواهیم بازی‌های ما را به بیرون تهران ببرد یک جایی که هواداران بتوانند بیایند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان پرسپولیس به شدت تحت تاثیر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه قرار دارند. این مساله باعث شد در حرکات و گفتار آنها مشهود باشد که در غیاب هواداران و تشویق‌ها و شادی ایشان، لذت چندانی از پیروزی روز نخست نبردند.

علیرضا بیرانوند پس از بازی اظهار داشت: برد امروز را به هواداران تبریک می‌گویم. بازی سختی بود. به مجتبی حسینی بابت تیم خوبی که درست کرده است هم تبریک می‌گویم. تیم او حتما روز به روز بهتر می‌شود. در نیمه دوم کمی عقب کشیدیم و آلومینیوم ما را اذیت کرد. این چیزها در بازی اول طبیعی است. خدا را شکر که سه امتیاز را در خانه خودمان گرفتیم.
وی درباره آمادگی خودش افزود: باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم. البته چند صحبتی هم دارم. از مسوولان فدراسیون سوال دارم. یک هفته بازی را عقب انداختند، به نظرم اگر سه هفته بازی را عقب می‌انداختند یک استادیوم می‌ساختند! وقتی در یک هفته ورزشگاه آزادی را خراب کردند پس می‌توانند در 3 هفته ورزشگاه را بسازند! در این یک هفته‌ای که لیگ را عقب انداختند چه چیزی را درست کردند؟ موضوع دیگر درباره آقای درویش است. اگر بهانه سکو بیاورند تا هفته هشتم بدون تماشاگر بازی می‌کنیم. از آقای درویش خواهش می‌کنم فکری کند. ما میزبانی در ورزشگاه آزادی را نمی‌خواهیم وقتی هواداران نیستند. دوست داریم هواداران کنار ما باشند.
بیرانوند ادامه داد: می‌روند متمم‌هایی برای قرارداد بستن بازیکنان گیر می‌آورند. به جای این کارها استادیوم را درست کنید. تیمی که سال قبل سه قهرمانی آورده باید در این شرایط بازی کند؟ این بازی با بازی دوستانه برای ما فرقی نداشت. آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که 3 قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟ این چه نظمی است؟ آقای درویش اصلا کوتاه نیاید. هفته سوم با ذوب آهن اینجا بازی نمی‌کنیم. چمن اینجا هم به درد ما نمی‌خورد. چمن شهرهای بیرون تهران بهتر از ورزشگاه آزادی است. درخواست من از درویش این است جایی بازی کنیم که هوادار بیاید.
دروازه‌بان پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در رختکن گفتیم که هفته سوم در استادیوم آزادی بازی نمی‌کنیم. ما با هوادار می‌خواهیم نتیجه بگیریم. در نیمه دوم دیدید آلومینیوم چه فشاری روی ما آورد. حمایت آنها به ما انگیزه می‌دهد. پرسپولیس نمی‌تواند بدون هواداران و تماشاگرانش بازی کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه