هواداران برای تهیه پیراهن جدید پرسپولیس، صبر کنند

عرضه مستقیم کیت اصلی تا چند روز دیگر از طریق باشگاه

باشگاه پرسپولیس در ارتباط با فروش و عرضه مستقیم لباس اصلی پرسپولیس و نحوه دسترسی هواداران به این محصولات، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه آمده است؛ با شروع فصل جدید، هواداران مانند همیشه برای تهیه کیت و البسه جدید تیم محبوب‌شان، مشتاق هستند. در بسیاری از سال‌های گذشته این شرایط فراهم نبوده است که باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این نیاز و تقاضای هواداران، اقدام لازم را انجام بدهد. به این ترتیب سهمی از منافع این بازار نیز نداشته است. این وضعیت برای فصل جدید تغییر کرده است و از هواداران پرسپولیس به طور جدی تقاضا می‌کنیم اگر نمی‌خواهند با خرید محصولات تقلبی، مورد سوء‌استفاده سودجویان قرار بگیرند و به تیم محبوب خود لطمه وارد سازند، تا عملیاتی شدن برنامه باشگاه برای این منظور، چند روزی صبر کنند.
باشگاه پرسپولیس در توافقی که با شرکت «مجید اطلس»، تامین کننده جدید پوشاک ورزشی خود داشته است، فروش کیت جدید پرسپولیس شامل پیراهن، شورت و جوراب ورزشی، کلاه، شلوار و دیگر اقلام مرتبط را در اختیار گرفته است. با توجه به این که شرکت مذکور به عنوان تولید کننده البسه پرسپولیس در فصل جاری شناخته می‌شود، محصولات دیگر تولید کننده‌ها که با لوگوی پرسپولیس و شاید برند شرکت مجید در بازار، سایت‌های فروش و شبکه‌های اجتماعی و مجازی عرضه می‌شود، فیک، تقلبی و سوءاستفاده از پرسپولیس و قابل پیگرد قانونی خواهد بود.
در این ارتباط به اطلاع هواداران عزیز پرسپولیس می‌رساند؛ ظرف روزهای آینده بخش فروش اینترنتی این محصولات برای عرضه مستقیم کالاهای اصلی در سایت باشگاه پرسپولیس راه‌اندازی خواهد شد. به همین دلیل بار دیگر تاکید می‌شود هواداران محترم در حال حاضر نسبت به هر گونه خرید اجتناب کنند چون هر آن‌چه در بازار عرضه می‌شود فاقد اصالت است و نه تنها پرسپولیس در آن منافعی ندارد که از این ناحیه لطمه هم می‌بیند. به این ترتیب اقدام برای خرید این محصولات هم هر چند ناخواسته ولی اقدام علیه منافع تیم محبوب‌تان خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس همچنین ظرف روزهای آینده شرایط اخذ نمایندگی و فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی را اعلام خواهد کرد و افرادی که در حال حاضر از طریق سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی و مجازی در حال چنین اقدامی هستند با متوقف ساختن فروش اجناس فیک که در حکم تضییع حقوق باشگاه پرسپولیس است به زودی نسبت به تهیه اجناس اصلی و عرضه رسمی آن به هواداران اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، دیگر محصولات پرسپولیسی که در همکاری تجاری و اقتصادی با باشگاه در حال تولید است، نظیر عطر و ادکلن و آب‌ معدنی نیز در همین سامانه فروش اینترنتی که راه‌اندازی خواهد شد، عرضه می‌گردد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه