پیام تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت روز خبرنگار

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، روز بزرگ خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام که به مناسبت روز ۱۷ مرداد، روز خبرنگار صادر شد، آمده است؛
به نام آنکه اندیشه و عشق را به جان‌ها بخشید و پرسشگری را در وجود بشر ودیعه نهاد تا آدمی را به تعالی برساند و به راستی خبرنگاری جز اینها نیست.
روز خبرنگار که در گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه راه آگاهی بخشی مهدی صارمی گرامی داشته می‌شود فرصتی است برای یادآوری ارزش‌هایی که خبرنگاران صاحب اندیشه و قلم در مسیر آن گام بر می‌دارند. مجالی برای قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه خبرنگاران که کوششی خستگی ناپذیر برای اطلاع‌رسانی دارند و در حکم پلی ارتباطی برای جامعه هستند.
در ارزش قلم و صاحبان قلم همین بس که خداوند متعال در کلام مقدس خویش به آن سوگند یاد کرده است و این بیانگر مسوولیت خطیری است که فعالان رسانه آن را به عهده گرفته‌اند. باشگاه پرسپولیس نیز به خود می‌بالد که به جهت هواداران پرشمارش همواره در صدر توجه و اخبار رسانه‌های ورزشی قرار دارد و بی‌تردید اطلاع‌رسانی دقیق به اهالی فوتبال و نکته‌سنجی‌های حرفه‌ای کمکی شایان در جهت اعتلای ورزش و فوتبال خواهد بود.
همچنین در روز خبرنگار یاد می‌کنیم از شهدا و درگذشتگان عرصه خبر که جان شیرین خویش را تقدیم کردند اما باری که به دوش داشتند را تا آخرین لحظه بر زمین نگذاشتند.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این مناسبت را به تمام خبرنگاران، بویژه به رسانه‌های ورزشی و خانواده‌های ایشان، تبریک و شادباش می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه