برپایی نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه باشگاه‌های لیگ برتر

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه هیات‌های فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه هیات‌های فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های لیگ برتر با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، سرهنگ دهقان فرمانده یگان ویژه، داود رفعتی داور بین‌المللی اسبق فوتبال و مسئول برگزاری مسابقات و مدیر امنیتی فیفا، حجت اله‌بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و مديران روابط عمومی و مدیران رسانه سازمان لیگ برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص اهمیت و جایگاه مدیران روابط عمومی و رسانه در فوتبال صحبت کرد و از آنها خواست به مسئولان مسابقات در برگزاری مطلوب‌تر مسابقات کمک کنند.

در ادامه نشست، حسن‌زاده ریاست کمیته انضباطی و زارعی ریاست کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در خصوص وظایف مدیران روابط عمومی و رسانه صحبت کردند.

داود رفعتی نیز در خصوص وظایف رسانه‌ها در طول برگزاری مسابقات توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه