برگزاری نشست هماهنگی لیگ قهرمانان آسیا در مرکز ملی فوتبال

مسوولان و مقام‌های فدراسیون فوتبال و امور بین‌الملل این فدراسیون همراه نمایندگان و مدیران چهار باشگاه ایرانی راه یافته به رقابت‌های آسیا، امروز (دوشنبه) نشست هماهنگی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 را در مرکز ملی فوتبال برگزار کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سالن جلسات مرکز ملی فوتبال ایران، امروز میزبان نشست هماهنگی نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان و مقام‌های فدراسیون فوتبال بود. این جلسه از ساعت 12 آغاز شد و به مدت دو ساعت به طول انجامید. با توجه به اهمیت موضوع، مهدی تاج رییس فدراسیون، منصور قنبرزاده نایب رییس و هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون، در جلسه حضور داشتند. مدیران عامل و مدیران امور بین‌الملل چهار باشگاه راه یافته به رقابت‌ها در کنار مسوولان و دست‌اندرکاران امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال نیز از حاضران در نشست بودند.
از پرسپولیس امیر علی حسینی در نشست شرکت کرد و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، به دلیل شرکت در جلسه کاری دیگر، امکان حضور نیافت.
مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره این نشست گفت: جلسه با سخنرانی آقای مهدی تاج شروع شد و با توضیحات آقای حامد مومنی ادامه پیدا کرد. موضوع اصلی جلسه، انجام هماهنگی و تاکید بر موارد و قوانین خاص ناظر بر برگزاری مسابقات بود. از جمله این که بر مسوولیت‌ها و وظایف تیم‌ها چه به عنوان میزبان و چه به عنوان میهمان تاکید شد.
وی ادامه داد: مواردی چون زمان‌بندی برای ارسال مدارک اعضای تیم، استعلام صلاحیت بازیکنان، بررسی محرومیت بازیکنان که مسوولیت آن بر عهده خود باشگاه‌ها است، زمان‌بندی مناسب برای درخواست روادید، اخذ مجوز پرواز و فرود پروازهای چارتر، رعایت قوانین حاکم بر استفاده از بازیکنان خارجی و رعایت سهمیه‌بندی‌ها، نحوه آماده‌سازی و فروش بلیت که طرح آن از سوی کنفدراسیون ارسال می‌شود و موضوعات دیگر در این جلسه توضیح داده شد. همچنین تاکید شد باشگاه‌ها حداقل 18 و حداکثر 35 بازیکن را باید برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام کنند و عدم رعایت حدنصاب به منزله انصراف خواهد بود.
حسینی افزود: در این جلسه، تشکیل ستاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه‌های راه یافته، مورد تاکید قرار گرفت و همچنین اعلام شد ارتباط چهار باشگاه حاضر در مسابقات با فدراسیون فوتبال در ارتباط با مسایل مربوط به لیگ قهرمانان آسیا به صورت مستقیم خواهد بود و برای تسریع در انجام امور، اتوماسیون این باشگاه‌ها به صورت مستقیم به اتوماسیون فدراسیون فوتبال متصل می‌شود تا مستقیم با رییس و دبیر کل فدراسیون در ارتباط باشند و به این ترتیب در این بخش نیاز به مکاتبه از طریق سازمان لیگ فوتبال نخواهد بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه