شادی گل نوستالژیک کاپیتان رکورددار پرسپولیس

اگر گل کاپیتان پرسپولیس ما را به 8 سال و نیم پیش نبرده باشد قطعا شادی گلش این کار را با ما کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در دربی روز چهارشنبه، بار دیگر برای باز کردن گرهی که به بازی افتاده بود یکی از سلاح‌های خاص خودش را روی کرد و کاپیتان اول تیمش را در حکم ژنرالی کهنه‌کار به میدان فرستاد.
امید عالیشاه آمد و دیرهنگام‌ترین گل خود در تاریخ دربی‌ها را در دقیقه 115 به ثمر رساند. این دومین گل او در دربی بود ولی حقا که چه گلی بود.
این گل چند خاطره از دربی‌ها را زنده کرد. شاید در وهله اول ما را به یاد گل دقیقه 85 افشین پیروانی در دیگر دیدار فینال جام حذفی به سال 1378 انداخت. آن روز هم پرسپولیس به دنبال دبل قهرمانی لیگ و حذفی بود. آن روز هم 5 دقیقه به پایان مسابقه، کاپیتان تیم، کار را یکسره کرد.
نوبت به شادی گل که رسید به 8 سال و 6 ماه و 7 روز قبل رفتیم. به دربی 80 در آذرماه 1393. بازی یک بر یک تساوی پیش می‌رفت که کاپیتان ابدی پرسپولیس، هادی نوروزی در دقیقه 82 به کاپیتان این روزهای سرخپوشان پاس داد و پرسپولیس با گل عالیشاه برنده بازی شد. عالیشاه آن روز هم پیراهنش را از شدت شادی از تن خارج کرده بود.
عالیشاه یک رکورد خاص دربی هم دارد. او در هیچ یک از 13 دربی که در میدان حاضر بوده است، بازنده، زمین را ترک نکرد تا یکی از دربی بازترین بازیکنان دانسته شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه