غیبت 9 بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل فجر سپاسی

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی، امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد. جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی، امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی…

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی، امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد.

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی، امروز (چهارشنبه) در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز به ریاست حسین جنگی ناظر بازی، نمایندگان دو باشگاه و عوامل اجرایی این مسابقه برگزار شد.

در جریان این نشست، مقرر گردید؛ پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌بان مشکی و تیم فجر سپاسی با لباس‌های یکدست زرد و دروازه‌بان سفید در زمین حاضر شوند.

در این نشست همچنین اعلام شد که پرسپولیس سه بازیکن خودش را به دلیل محرومیت همراه نخواهد داشت. علی شجاعی، حامد لک و رضا اسدی با گرفتن کارت زرد در بازی قبلی پرسپولیس، چهار اخطاره شدند و آخرین بازی فصل را از دست دادند.

همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در آخرین لحظات بازی برابر شهر خودرو از داور کارت گرفت و چهار اخطاره شد و از حضور روی نیمکت سرخپوشان در این بازی محروم است.

بدین ترتیب رضا اسدی، حامد لک و علی شجاعی (محروم)، وحید امیری (مصدوم) و مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف (حضور در اردوی تیم ملی)، ۹ غایب پرسپولیس در آخرین بازی لیگ بیست و یکم هستند.

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی و به میزبانی نماینده شیراز از ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه