علی علیپور: کیفیت پرسپولیس را در زمین خوب دیده‌اید

بازیکن برتر بازی پرسپولیس-پاختاکور گفت: ضعف‌مان را پوشش می‌دهیم و نقاط قوت را تقویت می‌کنیم ولی بازی در چنین زمینی سخت است. کیفیت بازی ما را در زمین خوب دیده‌اید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی علیپور در شبی که تعداد گل‌های آسیایی را به عدد یازده رساند تا از این جهت به یکی از بازیکنان جاودانه فوتبال ایران برسد، در پایان بازی با پاختاکور اظهار داشت: خدا را شکر زود به گل رسیدیم. برای شروع بازی به آن چیزی که می‌خواستیم در همان دقیقه اول رسیدیم و نیمه اول خوبی داشتیم، اما متاسفانه هرچه بازی جلوتر رفت و در شرایطی که باید گل دوم را می‌زدیم اینگونه نشد و شانس‌های زیادی را از دست دادیم. نتیجه‌ای که نمی‌خواستیم و فکرش را نمی‌کردیم رقم خورد.
وی ادامه داد: این بازی تمام شده است و مثل همیشه که در صحبت‌هایم گفته‌ام باید بیشتر تلاش کنیم، چون می‌دانیم امسال از مسابقات پیش‌رو، چه چیزی می‌خواهیم. این فراز و نشیب‌ها در طول فصل وجود دارد و بازیکنان حرفه‌ای این موضوع را می‌دانند. باید سرمان را بالا بگیریم و با قدرت کار کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش داده و نقاط قوت‌مان را بیشتر کنیم تا خواسته هواداران محقق شود. امروز شرمنده هواداران شدیم که با حمایت‌های خود در کنارمان بودند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه باز هم از هواداران تشکر می‌کنم که حامی ما بودند، خاطرنشان کرد: بهانه نمی‌آوریم. امروز باید بازی را می‌بردیم، اما امتیاز از دست دادیم. ما امکانات و ساختار خوبی نداریم. وقتی زمین چمن خوب بود همه شرایط ما را بازی با الاهلی و استقلال دیدند. دیدید که بازی خوبی انجام دادیم، اما بازی کردن در چنین چمنی سخت است. شاید باور نکنید دوش مناسب هم در رختکن نداریم و این شرایط برای کشور ما و فوتبال ما خوب نیست. بهترین شرایط باید برای تیم ملی و نماینده‌های ایران در آسیا فراهم باشد. تیم‌های عربی پول خوبی خرج می‌کنند، اما ما درگیر سقف قرارداد و چمن هستیم! بدتر اینکه نمی‌دانیم این وضعیت از چه زمانی درست خواهد شد و تغییر می‌کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه