رضا درویش: یک تیم خوب با بازیکنان خوب داریم ولی زمین نداریم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: برای قهرمانی باید همه اجزا کنار هم باشند. ما از اول لیگ میزبان نبودیم و در آسیا هم به زمینی آمدیم که تابه‌حال در آن تمرین نداشتیم. با این وجود این بچه‌ها شایستگی خود را نشان دادند و می‌دهند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش پس از تساوی خانگی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان، اظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت سید مجاهد، مردم بیروت و سردار رشید ایرانی برادر نیلفروشان و همچنین درگذشت معدن‌کاران طبس را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: روی سه امتیاز این بازی حساب کرده بودیم. از نظر کیفیت فوتبال هم پرسپولیس بهتر بود ولی در فوتبال همیشه آن‌چه شما می‌خواهید محقق نمی‌شود. شاید یکی از دلایلش خستگی باشد. در یکی، دو روز اخیر هم بارندگی بود و بچه‌ها نمی‌توانستند خوب تمرین کنند. امروز هم شدت باران زیاد بود که روی کیفیت بازی تاثیر داشت و باعث سر خوردگی زیاد در زمین شد. به هرجهت ۳ امتیازی که فکر می‌کردیم در جیب‌مان است را نتوانستیم به دست بیاوریم. ان‌شاالله مقابل چادرملو با یک تیم سرحال برای کسب ۳ امتیاز حاضر می‌شویم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. انشاالله در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم. برای بازی‌ها زمین خودمان را نداریم و وضعیت اینطور است. جا دارد از شهرداری تشکر کنیم ولی ۴ روز دیگر بازی ما می‌رود تختی تا زمانی که ورزشگاه آزادی تکمیل شود.

رضا درویش تصریح کرد: وقتی یک تیم می‌خواهد مدارج قهرمانی را طی کند باید همه اجزای آن را داشته باشد. ما از اول لیگ میزبان نبودیم و در آسیا هم به زمینی آمدیم که تابه‌حال در آن تمرین نداشتیم. امکانات رقیب‌های ما را نگاه کنید. اما این باعث نمی‌شود بچه‌ها شایستگی خود را نشان ندهند. انشاالله در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهند گرفت که از گروه بالا برویم.

وی افزود: همین بازیکن‌ها در چند بازی اخیر ستاره بودند. ما بازیکنان جوان و با استعداد روی نیمکت کم نداریم. ما هنوز یاد نگرفتیم که نتیجه بازی غیرقابل تصور است و بعد از آن نباید شروع کنیم بگوییم ایراد اینجا یا آنجا است. ما شایستگی بچه‌ها را دیدیم و کادرفنی گفته که آنها بهترین هستند. این همه استعداد روی نیمکت داریم. اجر این بچه‌هایی که زحمت می‌کشند در نظر گرفته نمی‌شود.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال درباره پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند، اضافه کرد: این در حیطه اختیار من نیست که نظری بدهم و رای اعلام کنم. همان‌قدر که شما اطلاعات دارید من همان‌قدر می دانم. روز گذشته هم که هواداران تجمعی برگزار کرده بودند از آن ها خواهش کردم به دلیل حساسیتی که این بازی دارد، تجمع را برگزار نکنند.
البته به نظر من این بد است که شما در جایی رایی می دهید که ۴۸ ساعته اعلام می شود و اینجا قریب به ۳ ماه طول کشیده است. من با ارکان فدراسیون و کمیته های مختلف صحبت کرده ام و آن ها هم حرف های من را تایید می کنند اما چه مسائلی هست که باعث می شود جرات اعلام رای کم شود اطلاعی ندارد. اما شنیده‌ام ظرف فردا و پس فردا اعلام خواهد شد.

رضا درویش عنوان داشت: قاعده این است که رای زودتر از این ها اعلام می‌شد و این مسایل شائبه برانگیز است. من توصیه کردم از امری که برای شما شائبه و اتهام ایجاد می کند اجتناب کنید. خودشان برای خودشان اتهام درست می کنند و برای ما سوال است چرا بعضی پرونده ها ۲۴ ساعته اعلام می شود گاهی هم در عرض چند ساعت حکم صادر می شود. اما از آنجا که نقشی در این رای نداریم باید تحمل کنیم و از هواداران بخواهیم شکیبایی پیشه کنند.
مدیرعامل پرسپولیس درباره شایعات مطرح شده درباره اسناد ارایه شده از سوی باشگاه در ارتباط با نبیل باهویی گفت: مدارک پزشکی در کمیته پزشکی باشگاه است. گروه پزشکی قبلی جابه‌جا شد و گروه جدیدی آمد. جعل جایی انجام می‌شود که شما امکان یا مالی را به دست بیاورید. وقتی گواهی پزشک جراح باهویی وجود دارد که گفته مهره پنج کمر او مشکل پیدا کرده و نمی‌تواند بازی کند، MRI چه نقشی دارد؟ گواهی پزشک مورد قبول است. در همه سطوح برای پرسپولیس شیطنت وجود دارد. همین الان رادیولوژی بروید تایید نمی‌کند که خدای نکرده مشکل دارید. گواهی پزشک مبین این است بیماری در شما وجود دارد، اگر اصل مدرک هم بود ارزشی نداشت. خیلی‌ها دشمنی با پرسپولیس دارند و نمی‌توانند آرامش تیم را ببینند. رقبای ما مشکلاتی دارند و برنمی‌تابند که آرامش را در پرسپولیس ببینند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه