اسامی برندگان قرعه‌کشی جشنواره «پرسپولیسی‌های شهر» بانک شهر اعلام شد

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت مسعود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق (ع)، اسامی برندگان قرعه‌کشی جشنواره «پرسپولیسی‌های شهر» بانک شهر اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جشنواره پرسپولیسی‌های شهر که با هدف اعطای پاداش‌هایی با اعداد خاطره‌انگیز برای هواداران باشگاه پرسپولیس از 15 اردیبهشت تا 15 شهریور ماه برگزار شد؛ با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

در این دوره از جشنواره پرسپولیسی‌های شهر؛ «6 کمک هزینه خرید خودرو پژو 206 به مبلغ 5 میلیارد ریال»، «60 بن خرید گوشی تلفن همراه به مبلغ 500 میلیون ریال» و «600 بن خرید ساعت هوشمند به مبلغ 100 میلیون ریال» به قید قرعه به سپرده گذاران جشنواره تعلق گرفت.

اسامی برندگان قرعه‌کشی جشنواره «پرسپولیسی‌های شهر» بانک شهر در پیوست خبر و روی سایت اینترنتی بانک شهر به نشانی:https://www.shahr-bank.ir  برای شهروندان قابل مشاهده است.

در پایان ضمن قدردانی از تمامی همراهانی که در این جشنواره شرکت کردند، به اطلاع می‌رساند: با برندگان جشنواره متعاقبا از طریق شعب افتتاح کننده حساب تماس حاصل خواهد شد.

در همین راستا به منظور جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات بانکی و مالی مشتریان از سوی کلاهبرداران، ضروری است برندگان از واریز هرگونه وجه، استفاده از لینک‌های مخرب و تماس‌های ناشناس خودداری نمایند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه