پیام باشگاه پرسپولیس بمناسبت درگذشت و ترحیم مشوق پیشکسوت

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، درگذشت مشوق پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ درگذشت زنده‌یاد داود بهال‌لو، مشوق (لیدر) قدیمی و پیشکسوت پرسپولیس در دهه چهل و پنجاه و پیشکسوت هواداران فوتبال ایران که به خصلت و عنوان پهلوان شهرت داشت، باعث تاسف و تاثر شد.
ایشان علاوه بر این که سال‌ها به عشق پرسپولیس و برای حمایت از آن در ورزشگاه‌ها و محافل گوناگون حضور پیدا می‌کرد و چهره‌ای شناخته شده و مورد احترام حتی برای تیم‌های رقیب بود، به اتفاق جمع دیگری از عزیزان و بزرگان در تاسیس جمعیت حامیان هواداران فوتبال نقش داشت. مردی که سالهای سال عمرش را در جهت حمایت از ورزش گذاشت.
باشگاه پرسپولیس، فقدان این هوادار پروپاقرص، متعصب و ورزش دوست را به خانواده ایشان و جامعه هواداری و فوتبال تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای این فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.
به همین مناسبت و جهت تسلّی خاطر و آرامش دل بازماندگان و همچنین شادی روح مرحوم «داود بهال‌لو» به همّت جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم‌های ملّی امروز (جمعه)، ۱۸ خردادماه، از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۰۰ در مسجد حجة ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی شمالی پایین‌تر از پالیزی، مراسمی برگزار می‌گردد.
از همه هواداران فوتبال دعوت بعمل می‌آید تا در این مجلس ترحیم شرکت کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه