رویات رو بساز

تست استعدادیابی باشگاه پرسپولیس در حال برگزاری

با توجه به تماس‌های هواداران عزیز و خانواده‌های محترم به اطلاع می‌رساند، تست استعدادیابی این باشگاه برای فصل بعدتر رقابت‌های فوتبال پایه هم‌اکنون از طریق اپلیکیشن «پرسپولیس من» جریان دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته تماس‌های فراوانی از سوی نوجوانان و جوانان علاقمند و خانواده‌های محترم در ارتباط با امکان شرکت در برنامه‌های استعدادیابی باشگاه پرسپولیس برقرار شده است.
همان‌طور که پیش از این اعلام شد و یادآوری می‌شود؛ باشگاه پرسپولیس با استفاده از متخصصین امر و توانمندی‌های آکادمی فوتبال پرسپولیس، اپلیکیشن «پرسپولیس من» به نشانی my-perspolis.com را به منظور ایجاد فرصت برابر برای استعدادیابی و آموزش راه‌اندازی کرده است.
در حال حاضر، هواداران بسیاری نسبت به دانلود این برنامه اقدام کرده‌اند و نخستین سری از فیلم‌ها ارسال شده است. این فیلم‌ها توسط مربیان آکادمی بررسی خواهد شد و این روند در طول سال ادامه خواهد داشت و در نهایت نونهالان، نوجوانان و جوانانی که باور دارند از استعداد و مهارت لازم برخوردار هستند در طول سال این فرصت را دارند که برای جلب نظر مربیان آکادمی تلاش کنند.
با این اوصاف اگر تصور می‌کنید شما یا عزیزان‌تان، توانایی لازم را دارید، به جای از دست دادن زمان، همین حالا دست به کار شوید و رویای خود را بسازید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه