تقابل صدرنشین با شمس‌آذر در دیداری سرنوشت‌ساز

صدرنشین لیگ برتر در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، میهمان شمس‌آذر خواهد بود که با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس در قزوین برگزار می‌شود و طی آن، تیم صدرنشین پرسپولیس برای تثبت صدرنشینی و قهرمانی و در یک بازی حساس و جذاب برابر شمس آذر به میدان می‌رود.

این دیدار نه تنها از نظر جذابیت و زیبایی حائز اهمیت است، بلکه در سرنوشت قهرمانی صدرنشین، تاثیر بسزایی دارد.

پرسپولیس با 28 بازی، 18 برد، 8 مساوی، 2 باخت، 41 گل زده، 17 گل خورده، تفاضل 24+ و با امتیاز 62 در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

شمس آذر قزوین با 28 بازی، 11 برد، 9 مساوی، 8 باخت، 33 گل زده، 28 گل خورده تفاضل 5+ و با امتیاز 39 امتیاز (کسر سه امتیاز) در رده ششم جدول جای گرفته است.

دیدار رفت دو تیم از هفته چهاردهم در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران برگزار شد. پرسپولیس در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول با ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از روی نقطه کرنر سمت راست، با ضربه سر گولسیانی به گل رسید.

شمس آذر در اولین دقیقه از نیمه دوم، با اعلام کوپال ناظمی، صاحب یک ضربه پنالتی شد. علیرضا بیرانوند ضربه پنالتی را مهار کرد اما در ریباند، گل تساوی به ثمر رسید.

در دقیقه 62 علی نعمتی با گرفتن کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد و پرسپولیس 10 نفره به بازی ادامه داد. در دقیقه 81 و در پی خطای مدافع شمس آذر روی نبیل باهویی، داور اعلام پنالتی برای میزبان کرد. گئورگی گولسیانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل برتری پرسپولیس را به ثبت رساند و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان ایران خاتمه یافت.

دیدار برگشت دو تیم از هفته بیست و نهم از ساعت 20 سه‌شنبه شب، هشتم خرداد ماه 1403 در قزوین آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه