یادی از گل یحیی در آخرین دربی خردادماه

تک گل یحیی گل‌محمدی در دربی در آستانه 20 ساله شدن است و او حالا به عنوان سرمربی، سرخپوشان را برای دربی دیگری هدایت می‌کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، آخرین بار که دربی در ماه خرداد برگزار شد به حدود 20 سال قبل بر‌می‌گردد. به 23 خرداد سال 1382 که دربی شماره 55 برگزار شد.
آن مسابقه در نهایت با دو گل یحیی گل‌محمدی و بهنام ابوالقاسم‌پور برای پرسپولیس، با نتیجه دو بر یک به سود مردان علی پروین به پایان رسید.
چه چهره‌هایی که در آن تیم بازی نمی‌کردند. مهرداد میناوند و علی انصاریان هم بودند. پژمان جمشیدی سوپر استار این روزهای سینما و تلویزیون هم در بازی حضور داشت. از آن تیم، افشین پیروانی که کاپیتان بود، یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در پرسپولیس امروز حضور دارند.
سرمربی این روزهای پرسپولیس گل را در یک نفوذ زیرکانه و بعد از سانتر ابراهیم اسدی از روی نقطه کرنر به ثمر رساند. گل او به قدری ناگهانی و غافلگیر کننده بود که پیمان یوسفی گزارشگر مسابقه، البته با توجه به تصویر برداری‌های آن دوران، تا چند لحظه نمی‌دانست گل را چه کسی زده است. بعضی نیمکت‌نشینان پرسپولیس هم نمی‌دانستند چه شد و از علی پروین سوال می‌کردند چه کسی گل را زد و او در میان غوغای ورزشگاه، فریاد می‌زد؛ یحیی، یحیی.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه