لوگو پرسپولیس

دیدار مدیرعامل پرسپولیس با کارکنان به مناسبت قهرمانی

مدیرعامل پرسپولیس به مناسبت قهرمانی دگرباره سرخپوشان ایران و به منظور قدردانی و تشکر از کارکنان باشگاه، با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران برای پانزدهمین بار عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران را از آن خود کردند. ثمره کاری سخت و شبانه‌روزی که هیچ‌گاه تمام ابعاد آن قابل بیان نیست.
در این قهرمانی‌ها راز و رمزهای بسیاری از تلاش، کوشش، غیرت و تعصب در مجموعه تیم و باشگاه وجود دارد که تنها بخشی از آن هویدا می‌شود.
مدیرعامل باشگاه، امروز (شنبه) در اولین روز رسمی کاری پس از قهرمانی پرسپولیس، به همین مناسبت و برای قدردانی از زحمات کارکنان، با ایشان دیدار و گفتگو داشت. هر چند روز کاری در باشگاه پرسپولیس با توجه به در پیش بودن مسابقه جام حذفی از همان جمعه آغاز شده بود.
در این دیدار بخشی از کارکنان حضور داشتند و تعدادی دیگر از همکاران به دلیل حضور در مسوولیت‌های خود از جمله در مجموعه‌های شهید درفشی‌فر و شهید کاظمی، امکان حضور در این برنامه را نداشتند.
بخشی از صحبت‌های رضا درویش در این مراسم به قرار زیر است: در وهله اول باید به پاس زحمات دلسوزانه‌ای که برای پرسپولیس انجام می‌دهید از شما و از آن‌هایی که به دلیل وظایف محوله، این‌جا حضور ندارند، تشکر کنم. اگر موفقیتی هست در کنار کار طاقت فرسایی که مربیان و بازیکنان انجام دادند، مرهون فداکاری، دقت و زحمات تک‌تک شما عزیزان نیز هست. زحماتی که نتیجه آن فراهم شدن شرایط و امکانات با وجود حداقل‌ها است.
وی ادامه داد: شاید بسیاری هواداران و اهالی فوتبال ندانند و نبینند این جا در باشگاه چه اتفاقاتی روی می‌دهد تا خروجی کار مطلوب باشد. نسبت به رقبا از امکانات مالی کمتری بهره می‌بریم ولی چه در تیم و چه در باشگاه بهره‌وری بالاتری را شاهد هستیم. به همین دلیل وظیفه خودم دیدم که شخصا از تک‌تک شما تشکر کنم.
مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی داشتیم. حتی گاهی پیش آمد که پرداخت حقوق به تعویق افتاد ولی هیچ کاری را عقب نینداختید. در آن شرایط حتی بیشتر از قبل، برای پرسپولیس کار و تلاش کردید. بدون تردید این پشتکار و مداومت موثر بود. مربیان، بازیکنان و عوامل تیم در تمرین و مسابقه با تمام وجود کار می‌کنند ولی این ما و شما هستیم که در باشگاه باید شرایط را برای آن‌ها مهیا کنیم. امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات شما باشیم. همچنین اشاره ویژه به تلاش‌های خانم‌های همکار کنم که کار و کوشش آن‌ها، کمتر از سایرین دیده می‌شود.
رضا درویش تصریح کرد: امکانات رقبا بیشتر از ما بود ولی روح همکاری، همدلی و تعصب در کل مجموعه پرسپولیس بیشتر بود. واقعا شایسته آن بودید که روز پنج‌شنبه در کنار تیم، جام را بالای سر ببرید ولی خب این شدنی نبود و نیست. از حالا باید برای قهرمانی جام حذفی تلاش کنیم و پس از آن باید برای فصل بعد آماده شویم و این شدنی نیست مگر این که تک‌تک شما، این‌ها را با جان و دل بخواهید و مانند گذشته در راستای آن، همه با هم، در کنار هم و پشت به پشت هم تلاش کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه