یحیی گل‌محمدی: فردا در آزادی جا برای نشستن نخواهد بود

سرمربی پرسپولیس عنوان داشت: همیشه مسایلی وجود دارد و می‌خواهند مشکلاتی برای ما ایجاد کنند ولی به بازیکنان گفتیم توجه نکنند و روی بازی‌ متمرکز باشند. فردا هم ورزشگاه را سرخ می‌خواهیم، مطمئن هستم آزادی پر می‌شود و جا برای نشستن نخواهد بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان، عنوان داشت: حساس‌ترین بازی فصل را در پیش داریم. هدف اصلی ما قطعا گرفتن سه امتیاز است. شرایط جدول طوری است که محکوم به برد هستیم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما است. گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ ما است و باید تمرکز کافی داشته باشیم تا بازی را به نفع خود به پایا برسانیم.
وی ادامه داد: باید حواس‌‌جمع باشیم و از موقعیت‌هایی که به‌دست می‌آید استفاده کنیم و در دفاع هم تمرکز لازم را داشته باشیم. دوست داریم فردا استادیوم را کاملا قرمز ببینیم. بدون تردید حضور هواداران به ما دلگرمی خاصی می‌دهد.
سرمربی پرسپولیس در ادامه اذعان کرد: خیلی‌ها هستند که دوست دارند تیم ما را به حاشیه بکشند اما من با بازیکنان صحبت کردم و سرنوشت این دو بازی دست خودمان است. نباید توجهی به اتفاقات کنار زمین داشته باشیم و این چیزها هست که به ما کمک می‌کند. این طور نیست که بخواهیم به حاشیه‌ها توجه کنیم. همیشه مسایلی وجود دارد ولی تمرکز خود را داخل زمین می‌گذاریم.
سرمربی پرسپولیس درباره داوری تصریح کرد: سر صحنه بازی با پیکان، واضح بود که به بازیکن ما پشت پا زده شده و قبلش هم باید روی صادقی پنالتی گرفته می‌شد. می‌دانم در این دو هفته داوران ما تحت فشار هستند و ترجیح می‌دهم قبل از بازی صحبتی نکنم زیرا داوران ما نیاز به آرامش دارند. در این چند سال اخیر به من اثبات شده داوران در هفته‌های پایانی نیاز به تمرکز دارند و در این‌صورت می‌توانند خوب قضاوت کنند. داوران این پتانسیل را دارند که خوب قضاوت کنند و تیم‌ها چیزی که می‌خواهند عدالت داوری است.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا ممکن تیمش قهرمان نشود، توضیح داد: صحبت‌هایی که پارسال انجام دادم، مسایلی بود که در چند بازی روی داد. اتفاقات عجیبی برای تیم‌ها افتاد و به مسیری سوق داده شدیم که مسیر تیم ما سخت شد اما به مسابقات برگشتیم و خوب بازی کردیم. پرسپولیس همیشه به پیروزی و موفقیت فکر می‌کند و باشگاهی هستیم که خیلی‌ها انگیزه و امید به زندگی می‌گیرند و همین باعث می‌شود تا ما انگیزه بگیریم و بیشتر تلاش کنیم.
گل‌محمدی در پایان بیان کرد: مطمئن هستم فردا استادیوم پر می‌شود و جا برای نشستن نخواهد بود. ورزشگاه آزادی آماده برگزاری بازی است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه