به کمک هواداران نیاز داریم

وحید امیری: بازی‌های بعدی از این هم سخت‌تر است

بازیکن باتجربه پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی بود، بازی‌های بعدی سخت‌تر است. نیاز داریم، هواداران ما را از دقیقه یک تا 90 تشویق کنند. فعلا برای صحبت درباره قهرمانی زود است ولی برای همین تلاش می‌کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وحید امیری بعد از کسب پیروزی دیگر و ادامه صدرنشینی، اظهار داشت: هنوز برای قهرمانی چیزی مشخص نیست. بازی به بازی فکر می‌کنیم و دیدار بعدی ما نیز با گل‌گهر است. سعی می‌کنیم یک بازی خوب که همراه با کسب سه امتیاز باشد، انجام بدهیم. به تیم خوب پیکان هم به خاطر بازی خوب‌شان، تبریک می‌گویم. با این جوانان 19 و 20 ساله، واقعا ما را اذیت کردند.
وی افزود: می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم. در نیمه اول شرایط خیلی بهتر بود و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. مهم کسب سه امتیاز بود که خدا را شکر به آن رسیدیم. می‌دانیم بازی‌های بعدی به مراتب سخت‌تر است. امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم به هدف اصلی برسیم.
کاپیتان پرسپولیس در خصوص تاثیر حواشی قبل بازی روی عملکرد این تیم، توضیح داد: من در مورد این قضایا صحبت نمی‌کنم اما موضوع مربوط به ما این است هر وقت وارد زمین شویم، به دور از هرگونه حاشیه و فشارهای موجود، سعی داریم وظیفه اصلی‌مان که بازی کردن و کسب امتیاز است، انجام بدهیم.
امیری در مورد اعتراض باشگاه پیکان در خصوص میزبانی‌شان در ورزشگاه آزادی، گفت: در مورد این حواشی صحبت نمی‌کنم و اگر بحث فنی دارید، صحبت می‌کنم.
وی درخصوص احتمال دبل قهرمانی پرسپولیس در این فصل پاسخ داد: به نظر من هنوز برای این صحبت‌ها خیلی زود است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم.
هافبک پرسپولیس در مورد افزایش چالش‌ها در لیگ برتر، عنوان کرد: زیبایی فوتبال به همین کری‌خوانی‌ها و صحبت‌ها است. اگر این مسائل نباشد، روحیه فوتبال مرده می‌شود اما با این اتفاقات روح به فوتبال بازگشته و همه کری می‌خوانند و فشار می‌آورند. امیدوارم تیمی که واقعا لیاقت دارد قهرمان شود.
امیری در خصوص اینکه از معدود دفعاتی بود که هواداران، پرسپولیس را از دقیقه یک به‌ دور از حواشی این تیم را تشویق کردند و در نهایت با صبر آن‌ها، توانستند پیکان را ببرند، اظهار داشت: این به شعور هواداران باز می‌گردد که ما را درک می‌کنند و می‌دانند اکنون باید از دقیقه یک تا 90 به ویژه در این دیدارهایی که فشارش خیلی بالا است، پشت ما باشند. حتی اگر زود گل نزنیم، مهم کسب سه امتیاز است و لازم است و نیاز داریم، ما را تشویق کنند تا این امتیازها را به دست آوریم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وضعیت مالی باشگاه خوب است، گفت: هنوز نه. اکنون دو بازی دیگر باقی مانده و حدود 60 درصد دریافتی داشته‌ایم.

 

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه