رضا درویش: حرف‌های دیروز رقبا گذشت ما به فکر بازی با گل‌گهر هستیم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: صحبت‌های مدیرعامل استقلال هم گذشت، از فردا به فکر بازی با گل‌گهر و پیروزی در آن بازی هستیم. حرف‌های دیروز‌شان به خاطر نتیجه نگرفتن‌شان بود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی دشواری بود. تیم مقابل با تمام بازیکنان و وجودش دفاع کرد تا از ما و این بازی امتیاز بگیرد. استرس زیادی حاکم بود. جوّی که طی این چند روز ساخته بودند، یک مقدار هیجان بازی را زیادتر کرده بود. خدا را شکر، زحمات بچه‌ها به بار نشست و توانستیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم.
وی در واکنش به بحث تغییر ورزشگاه محل برگزاری مسابقه و صحبت‌های حجت کریمی ادامه داد: ما میهمان بودیم و نمی‌توانستیم دخالتی در این ماجرا یعنی میزبانی داشته باشیم. آن کسانی که مصاحبه کردند، دوستان ما هستند و مشکلی نیست. دیروز گذشت و ان‌شاءالله به فکر فردا باشیم تا برنده از بازی با گل گهر بیرون بیاییم.
مدیرعامل سرخپوشان ایران، در خصوص داوری‌ها و واکنش به اظهارنظر مواریس خاطر نشان کرد: وقتی تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرند، مجبور می‌شوند به حاشیه بروند. ما کار خودمان را می‌کنیم و ان‌شاءالله خدا هم کمک می‌کند و بچه‌ها مزد زحمات‌شان را می‌گیرند و این هواداران که شوق تیم‌شان را دارند، خوشحال به خانه‌های‌شان می‌روند. اینها خوب و بطن کار است و مابقی مسایل و حرف‌ها، حاشیه است.
رضا درویش در واکنش به این مساله که باشگاه استقلال در صورت دربی در فینال جام حذفی خواهان داور خارجی شده است، تصریح نمود: این مساله را باید از آنها بپرسید. داوران ما در آسیا زبانزد هستند. ما چندین داور داریم که در آسیا مشغول قضاوت هستند. البته معتقدم؛ اگر امروز از استقلالی‌ها این سوال را بپرسید چنین چیزی را نمی‌گویند. این حرف‌ها به خاطر استرس بازی‌های دیروز استقلال و عدم نتیجه گیری‌شان بود.
وی در خصوص اینکه بازی در جام حذفی با هوادار است یا خیر، ادامه داد: ما الان به فکر بازی با گل‌گهر در لیگ‌برتر هستیم و با تیم منسجم و حضور هوادار می‌خواهیم برنده شویم. دو فینال دیگر در لیگ داریم و بعد از آن به بازی در جام حذفی فکر می‌کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه