نباید مغرور شویم

اوسمار: آماده بازی در هر ورزشگاهی هستیم

مربی برزیلی تیم پرسپولیس گفت: باید از وقتی داور سوت می‌زند، برای برد بجنگیم. می‌دانم باید تمام امتیازات را کسب کنیم اما اولویت اول ما بازی پیش‌رو است و باید تمام امتیازات بازی پیکان را کسب کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویه‌را دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان از هفته بیست و هشنم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در هفته‌های پایانی لیگ هستیم، سه بازی مانده برای پایان یک فصل سخت. مهم‌ترین بازی‌هاست برای ما چون در صدر جدول هستیم. می‌دانیم که بازی‌ها چقدر سخت است اما آماده بازی در هر ورزشگاهی هستیم.
وی افزود: ما با همین پیکان در ورزشگاه آزادی مساوی کردیم. پیکان واقعا تیم خوبی است و شایسته باخت در بازی اخیر نبود. می‌دانم باید تمام امتیازات را کسب کنیم اما اولویت اول ما بازی پیش‌رو است و باید تمام امتیازات بازی پیکان را کسب کنیم. بازی‌های گذشته خوب بود و اعتماد به نفس خوبی به ما داد. دیدار‌های اخیر ما تمام شده و باید به فکر بازی مقابل پیکان باشیم.
اوسمار در خصوص تغییر زمین بازی تصریح کرد: کسانی در باشگاه و سایر نهادها هستند که در مورد این مسابقه تصمیم‌گیری می‌کنند. ما هر جا باشد آمادگی بازی داریم. خیلی خوب است که هواداران را در کنار خودمان داشته باشیم.
او در پاسخ به سوالی درباره شباهت‌های فوتبال ایران و برزیل گفت: من فکر می‌کنم فوتبال زبانی یکسان در ایران و برزیل دارد. تفاوت فرهنگی قطعا هست هم در فوتبال و هم زندگی شخصی اما فوتبال یکسان است. فوتبال ایران مثل برزیل، تمام بازی‌هایش دشوار است. تیم‌هایی می‌بینم که با سیستم و استراتژی متفاوت بازی می‌کنند و این برای پیشرفت فوتبال خوب است.
مربی پرسپولیس در ادامه گفت: از زندگی شخصی در تهران راضی هستم. خانواده من آمدند و ۲۰ روز اینجا اقامت داشتند و راضی بودند. کاملا متفاوت با اخباری بود که شنیده بودم. متأسفانه وقت ندارم شهرهای دیگر را ببینم. ایران جاهای زیادی برای دیدن دارد اما بیشتر وقتمان را باید بگذاریم برای کار. قرارداد من یک سال است و در پایان فصل تمام خواهد شد و برای تمدید قرارداد هنوز صحبت نکردیم.
اوسمار خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات سال نو و نوروز ما تصمیم گرفتیم همه بازی‌ها را ببریم. می‌دانستم کار سختی است اما توانستیم ۵ بازی را ببریم. همانطوری که قبلاً اشاره کردم هر بازی یک دیدار منحصربه‌فرد است. ما باید از وقتی داور سوت می‌زند، برای برد بجنگیم. همانطور که اشاره کردم پیکان تیم خوبی است. در بازی با تراکتور و نساجی هم عملکرد خوبی داشت. ما احترام زیادی برای کار دفاعی پیکان قائلیم و می‌دانیم باید از دقیقه یک برای دوئل‌های یک در مقابل یک آماده باشیم.
وی عنوان کرد: من با خیلی از مربیان و سرمربیان مختلف کار کردم. آقای حسینی هم قطعا بیشتر از همه دوست دارد بازی را ببرد و فکر نکنم درست باشد به مسائل حاشیه‌ای پرداخته شود. این مسائل ابتدایی است و هرکسی برای خودش تلاش می‌کند.
اوسمار در مورد نتایج بازی‌های امروز و تاثیر آن بر عملکرد پرسپولیس گفت: فکر نکنم تاثیری داشته باشد. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است و با تمرکز روی نمایش خودمان تلاش می‌کنیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه