عیسی آل‌کثیر: فکرش را هم نمی‌کنید که چه جاهایی تمرین کرده‌ام

مهاجم گلزن پرسپولیس گفت: خدا را شکر با تلاش بچه‌ها نتیجه سختی‌هایی که کشیدم و تلاشی که می‌کنیم را دیدم. در روزهای سخت دوری جاهایی تمرین کردم که فکرش را هم نمی‌کنید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر که حالا به موتور گلزنی غیرقابل مهار سرخپوشان بدل شده است در پایان بازی با تقدیر از تلاش همبازیانش، اظهار داشت: در تیم به همدیگر قول داده بودیم که بتوانیم در بازی‌ها پیروز شویم و امروز هم بازی سنگینی بود. گل گهر تیم خوبی بود. خداراشکر در نهایت توانستیم این مسابقه را ببریم و راهی نیمه نهایی شویم.
زننده گل دوم پرسپولیس ادامه داد: گل زدن من در دربی و این بازی تلاش همه بچه‌ها است. یک هفته تمرین و بازی پرفشار داشتیم و خداراشکر به نتیجه دلخواه رسیدیم.
وی در پاسخ به سوال درباره روزهای سختی که داشت، ادامه داد: آن روزهای سختی که شما می‌گویید، یک ساعت زمان می‌برد که من درباره آن حرف بزنم ولی در کل بگویم که من هیچ وقت امید خودم را از دست ندادم. من هرجایی که فکرش را بکنید تمرین کردم. در زمین خاکی تا جاهایی که فکرش راهم نمی‌کنید. هدفم مشخص بود و خداراشکر دارم نتیجه‌اش را با کمک بچه‌ها می‌بینم.
آل کثیر در خصوص اینکه دوست دارد در نیمه نهایی با چه تیمی روبه‌رو شود، گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، برایش فرق نمی‌کند به چه تیمی بخورد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی‌ها به پیروزی برسیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه