نتایج سه بازی دور رفت مدعیان قهرمانی به سود پرسپولیس

پرسپولیس در دیدارهای رفت مقابل سه حریف پیش رو در هفته‌های پایانی از دو مدعی دیگر بالاتر است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران با 2 برد و یک مساوی در سه بازی پایانی دور رفت مقابل؛ پیکان، گل گهر و نساجی مازندران با کسب 7 امتیاز و 7 گل زده از دیگر مدعیان پیش است.

پرسپولیس در سه بازی باقی مانده از نیم فصل اول، در هفته سیزدهم برابر پیکان به تساوی بدون گل رضایت داد اما در هفته چهاردهم در سیرجان برابر گل گهر با گل‌های محمد عمری و سینا اسدبیگی با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و در هفته پایانی نیز با نتیجه پر گل 5 بر یک با گل‌های؛ محمد عمری (2 گل)، دانیال اسماعیلی‌فر (2 گل) و گئورگی گولسیانی، تیم نساجی را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

سپاهان نیز در سه بازی پایانی نیم فصل اول، دو برد، یک باخت، 6 امتیاز و 6 گل زده را در کارنامه دارد. سپاهان در هفته سیزدهم برابر تیم‌ نفت مسجد سلیمان با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید. در هفته چهاردهم مقابل پیکان با یک گل شکست خورد و در هفته پانزدهم هم برابر مس کرمان به برتری دو بر صفر رسید.

تیم استقلال هم در سه هفته پایانی نیم فصل اول، با یک برد، یک باخت و یک مساوی، کسب 4 امتیاز و تفاضل گل 1- به کار خود پایان داد. استقلال در هفته سیزدهم در آبادان برابر تیم‌ صنعت نفت با یک گل به برتری رسید. در هفته چهاردهم در تهران با مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت داد و در هفته پایانی نیم فصل نخست نیز در تبریز با دو گل از تراکتور شکست خورد.

این در شرایطی است که پرسپولیس و سپاهان با یک میزبانی و دو میهمانی بازی‌های خود را به پایان می‌رسانند و تیم استقلال با دو میزبانی و یک میهمانی کار خود را در لیگ بیست و دوم خاتمه خواهد داد.

گفتنی است؛ در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر؛ پرسپولیس میهمان پیکان، سپاهان میهمان نفت مسجد سلیمان و استقلال میزبان صنعت نفت آبادان خواهند بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه