رفیعی: ما شایسته پیروزی بودیم، به هواداران تبریک می‌گویم

بازیکن پرسپولیس گفت: بازی با کیفیتی بود و ما شایسته پیروزی بودیم. به هواداران تبریک می‌گویم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 100 گفت: بازی به نظرم باکیفیت بود. هواداران بودند و تعدادشان هم بیشتر شد، باعث شد تا هیجان مسابقه بیشتر شود. تیم قابل احترام استقلال، مهره‌های بزرگ، کادر فنی عالی و هواداران خوبی دارد و امروز هم به نظرم خوب بازی کردند.
وی گفت: با احترام به استقلال، ما شایسته پیروزی بودیم. ما فشار زیادی آوردیم و این مدت فشارهای تمرینی زیادی را تحمل کردیم تا بازی خوبی را ارائه کنیم. به تیم استقلال خداقوت می‌گویم. به بچه‌های خودمان نیز خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم.
بازیکن پرسپولیس گفت: این کُری‌ها طبیعی است. هر کسی یک راه و روشی دارد. شاید آقای ساپینتو خواسته با این حرف‌ها فشاری روی ما بگذارد. حتما او می‌داند که پرسپولیس چه تیمی است. بازیکنان باتجربه‌ای دارد. کادر فنی باتجربه‌ای دارد. او نظرش را گفته و ما بازی را بردیم و نیازی نیست که جوابش را بدهیم.
وی ادامه داد: لیگ در شرایط حساسی قرار دارد. تیم سپاهان خیلی خوب، نتیجه می‌گیرد. استقلال تیم بسیار باکیفیت و خوبی است. شرایط ما هم خوب است. ما در این چند بازی باید تمام امتیازها را بگیریم و منتظر بمانیم تا اتفاق خاصی رخ بدهد.
رفیعی در خصوص اینکه آیا سپاهان امتیاز از دست می‌دهد یا خیر، گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. ما خودمان امتیازاتی که از دست دادیم، معمولا در مسابقاتی بود که انتظارش را نداشتیم. ما تا لحظه آخر موظفیم که تلاش کنیم. اگر یک درصد شانس قهرمانی داشته باشیم، 99 درصد امید قهرمانی داریم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه