به این دربی خیلی امیدوارم

درویش: حمایت‌های بانک شهر از پرسپولیس قابل توجه بوده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و بانک شهر همکاری اقتصادی و مالی خوبی را از مدتها قبل آغاز کرده‌اند و در‌ بسیاری از موارد این بانک کمک‌های قابل توجهی به باشگاه کرده است.

رضا درویش در‌ گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: کنش‌های اجتماعی که بدون اطلاع دقیق از مسائل روی می‌دهد، می‌تواند علیه باشگاه و به سود رقبا مشکلات جدی ایجاد کند حتی اگر در حمایت از پرسپولیس صورت بگیرد. در واقع به نام پرسپولیس ولی به کام دیگران اتفاق می‌افتد. جریان‌سازی صورت گرفته در روزهای اخیر علیه همکاری باشگاه پرسپولیس و بانک شهر از همین نوع است.

وی ادامه داد: همکاری بانک شهر با باشگاه‌های دیگر نافی همکاری آن موسسه با پرسپولیس نیست که از مدت‌ها قبل آغاز شده است. پرسپولیس و بانک شهر همکاری اقتصادی و مالی خود را پیش از این آغاز کرده‌اند. همچنین با توجه به مشارکت هواداران در بخش کارت‌ هواداری، بانک شهر ضمن تخصیص وام، تامین ارز و مبادلات ارزی، همکاری خیلی خوبی با پرسپولیس داشته است که جای تشکر بسیار دارد.

وی گفت: تخصیص وام که بعضی پرداخت‌ها از طریق آن صورت گرفت و یا پرداخت و انتقال ارزی مثلا به رادوشوویچ از دیگر همکاری‌ها و یاری‌های بانک شهر بوده است که در این همکاری متقابل شکل گرفت و ادامه دار خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طی نشست‌های روزهای گذشته مقرر شد بانک شهر کمک‌های ریالی و ارزی نیز به پرسپولیس داشته باشد.

درویش خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی تشویق و ترغیب هواداران به اقدام علیه پروژه‌های اقتصادی و مالی باشگاه‌ها با دیگر نهادها، اقدام علیه پرسپولیس و منافع آن است که در گذشته نیز روی داده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره دربی پیش رو و شرایط تیم اضافه کرد: قبل از هرچیز باید از تعصب، فداکاری و صبوری بازیکنان و مربیان مقابل مشکلات اقتصادی و تاخیر در پرداخت‌ها تشکر کنم. هواداران باید بدانند اعضای تیم به خاطرشان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. من به خاطر چنین روحیه‌‌ای و با توجه به توانایی‌های فنی بازیکنان و تدابیر، تجربه و درایت کادر فنی بسیار به این بازی امیدوارم. مهم است هواداران به باشگاه و تیم روحیه و انگیزه بدهند.

وی گفت: خوشبختانه توانستیم پرداخت ده درصدی را در روز گذشته داشته باشیم، هرچند این تیم استحقاق بیشتری دارد و در این امر کوشا خواهیم بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه