اطلاعیه باشگاه

پر‌سپولیس و گل‌محمدی به هم متعهد هستند/ انتظار این شایعه‌سازی‌ها را داشتیم

در شرایطی که به دربی نزدیک می‌شویم، هر روز با حاشیه‌سازی‌ها و شایعه پراکنی‌های جدید علیه پرسپولیس روبه‌رو هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی نیز از جمله این موارد است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم.
بارها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد.
اطمینان داریم که این روند خبرسازی‌ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون شود. از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم که بدون توجه به این مسایل و مشغول کردن ذهن و وقت‌شان به اخبار بی‌اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه