مهمترین سه امتیاز فصل را گرفتیم

یحیی گل‌محمدی: باشگاه شرایط سختی دارد ولی مدیرعامل قول‌هایی داده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم‌ترین سه امتیاز فصل را گرفتیم، تمرکز بازیکنان روی بازی است ولی انتظاراتی دارند. باشگاه شرایط سختی دارد ولی آقای درویش قول‌هایی داده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از پیروزی قاطع تیمش مقابل مس کرمان درباره این دیدار اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران‌مان در کرمان و آن‌هایی که از دیگر نقاط، خود را به این بازی رساندند، قدردانی می‌کنم. آن‌ها حضور پرشوری در بازی امروز داشتند و این جای تشکر دارد. ما بازی را خوب شروع کردیم. در نیمه اول به بازی مسلط بودیم و نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم. پاس‌های زیاد داشتیم و بازی سراسر هجومی انجام دادیم. می‌توانستیم در نیمه اول، گل سوم را هم بزنیم. در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع اما در ادامه آن را برای خودمان سخت کردیم.
وی ادامه داد: حریف هم انرژی زیادی گذاشت و برای دقایقی ما را تحت فشار گذاشتند. ما باید قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم، همچنین نباید این فرصت را به حریف می‌دادیم تا به دروازه ما نزدیک شوند. آنها به ما گل زدند، حتی می‌توانستند به گل دوم برسند. بازی را با بازیکنان تعویضی مدیریت کردیم و به گل سوم رسیدیم. در مجموع از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با انرژی بازی را شروع کردند. بازی کردن در خانه حریف سخت است و این 3 امتیاز را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم که از ما حمایت خوبی کردند. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.
وی درباره اینکه با وجود ده بازیکن در معرض خطر، بازیکنی از پرسپولیس برای دربی محروم نشد، افزود: همیشه به بازیکنان گفتم اگر تمرکز خوبی داشته باشند کسی اخطار بی‌مورد نمی‌گیرد. قبل از بازی، به بازیکنان گفتم که این 3 امتیاز مهمترین 3 امتیاز فصل است. می دانم دربی حساسیت خودش را دارد و همه دوست دارند به صورت کامل وارد دربی شویم.
گل محمدی درباره سوال یکی از خبرنگاران در نشست خبری اظهار داشت: خطایی که روی بازیکنان ما شد اگر نمی‌شد گل می‌زدیم. گرفتن 2 پنالتی در یک بازی نشان دهنده هجومی بودن تیم ما است. لیاقت این را داشتیم که 2 پنالتی داشته باشیم. بازیکنان ما در موقعیت‌های خوب قرار گرفتند و بازیکنان را مجبور کردند که روی آنها خطا کنند.
سرمربی پرسپولیس درباره شرایط مالی بازیکنان افزود: بازیکنان وقتی با تعهد کامل و با انرژی کار می‌کنند انتظار دارند باشگاه هم به تعهدات خود عمل کند. می‌دانید که شرایط باشگاه با مشکلات زیادی که وجود دارد شرایط خوبی نیست. این را درک می‌کنیم اما با صحبت‌هایی که با رضا درویش داشتم قول داده تا قبل از بازی با استقلال بخشی از طلب بازیکنان را بپردازد. تمرکز ما هم روی بازی‌ها است. شرایط اقتصادی سختی بر مردم ما حاکم است و می‌دانیم صحبت درباره مسائل مالی زیاد درست نیست.امیدوارم این مشکلات برطرف شود.
گل محمدی در ادامه نشست خبری درباره درخواست برای آبیاری زمین پیش از بازی گفت: قانون مسابقات این است که قبل و بین دو نیمه زمین را آب بدهند تا سرعت بازی بیشتر شود اما این اتفاق در کرمان نیفتاده بود. درخواست ما این بود زمین را آب دهند تا بازی قشنگ‌تر شود. همه دوست دارند بازی خوب بینند اما در نیمه دوم این اتفاق نیفتاد و بازی کند شد. پاس دادن در این شرایط سخت بود.
او در پاسخ به این سوال که امشب رکورد ورود جیمی‌جامپ به زمین شکسته شد گفت: انتظار داشتیم نظم بیشتری در ورزشگاه باشد چون مشخص بود ورزشگاه پر می‌شود. می‌شد با نیروهای بیشتری این اتفاقات را کنترل کنند. بعد از بازی، هواداران زیادی به سمت ما آمدند. ما هم دوست داریم با هواداران عکس بگیریم و آنها را در آغوش بگیریم اما شرایط سخت بود.
سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت مس کرمان خاطر نشان کرد: از باشگاه مس کرمان تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از ما داشتند. به نظرم مس کرمان می‌تواند قطبی برای فوتبال باشد چون امکانات و شرایط خوبی دارد. با ایجاد ورزشگاه و زمین تمرین از پایه استعدادیابی کنید. با برنامه‌ریزی خوب می شود قطب فوتبال ایران شوید. برای همه کارکنان مس و مسئولان مس کرمان آرزوی سلامتی دارم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه