اینکه مهاجمان آماده‌ای داریم خیلی خوب است

اوسمار لوس ویرا: بازی به بازی جلو می‌رویم و در تمام آن‌ها دنبال پیروزی هستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول فرم دلخواه خودمان را نداشتیم ولی شرایط را عوض کردیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و از همه مسابقات پیروزی می‌خواهیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار لوس ویرا پس از پیروزی سه گله سرخپوشان برابر ملوان، در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: از نتیجه راضی هستیم. طبعا در نیمه ابتدایی مسابقه یکسری مشکلات داشتیم ولی سعی کردیم در شکل بازی تغییر ایجاد کنیم و در این زمینه موفق شدیم. در ادامه راحت‌تر بازی کردیم و دو گل زدیم.
وی ادامه داد: معمولا درباره داوری صحبت نمی‌کنم ولی چون پرسیده شد باید بگویم داوری نرمالی را شاهد بودیم.
مربی برزیلی سرخپوشان خاطرنشان کرد: مشخص و روشن است که ما بازی به بازی و گام به گام پیش می‌رویم و در تمام بازی‌های بعدی دنبال پیروزی هستیم. بعد منتظر می‌مانیم ببینیم رقبا چه نتایجی می‌گیرند. همه می‌دانند که ما با یکسری مشکلات ناخواسته روبه‌رو شده بودیم.
اوسمار اضافه کرد: به نظرم باید بابت بازی امروز از بازیکنان تشکر کنیم. از هواداران هم به خاطر حمایتی که داشتند تشکر می‌کنیم مخصوصا در نیمه اول که تیم روند خوبی نداشت اما با حمایتشان به تیم کمک کردند.
او در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد مهاجمان در ادامه رقابت‌ها عنوان داشت: خوب است که مهاجمان ما گل می‌زنند. آن‌ها به خودشان و تیم روحیه می‌دهند. در این بازی دیدیم که لئاندرو گل‌ خوبی زد، عبدی عملکرد خوبی داشت و عیسی آل‌کثیر هم با وجودی که زمان کمی در زمین بود، خوب کار کرد و موقعیت‌های جالبی ایجاد کرد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه